حشمت مهاجرانی:

تیم ملی بازیکنانی دارد که در بالاترین سطح فوتبال آسیا به سر می‌برند

حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین گفت: به هیچ عنوان نگران بازی با عراق نیستم چراکه ایران برنده جدال روز پایانی مقابل این تیم خواهیم بود.
تصویر تیم ملی بازیکنانی دارد که در بالاترین سطح فوتبال آسیا به سر می‌برند

به گزارش سایت خبری پرسون، حشمت مهاجرانی سال‌ها در تیم‌های عربی مربیگری کرده است گفت: ما اگر همان فوتبالی را که مقابل بحرین ارائه کردیم مقابل عراق هم در زمین پیاده کنیم این تیم را شکست خواهیم داد و بازی با عراق هیچ جای نگرانی ندارد.

سرمربی پیشین تیم ملی افزود: عراقی‌ها شبیه ایرانی‌ها فوتبال بازی می‌کنند اما استعداد و خلاقیت بازیکنان ایرانی را ندارند. ضمن اینکه تیم ملی بازیکنانی دارد که هم از لحاظ فنی و هم از جهت شعور تاکتیکی در بالاترین سطح فوتبال آسیا به سر می‌برند و ما می‌توانیم مقابل عراق قدرت واقعی خود را نشان دهیم و ثابت کنیم که اتفاقات بازی دور رفت هرگز تکرار نخواهد شد.

مهاجرانی گفت: هم درون دروازه و هم در خطوط سه گانه بازیکنان با کیفیتی داریم و حضور این بازیکنان در خارج از کشور نشان دهنده سطح فنی بالای آنها است و امیدوارم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بهترین بازی‌ها را از این بازیکنان بگیرد و تیم ملی دوباره به روزهای اوج خود برگردد.

305148