در پی ابتلای سه پیشکسوت فوتبال کشور به کرونا؛

اهالی مستطیل سبز از شرایط حاکم کرونایی بر ورزش می گویند

چیزی در حدود یک هفته از ابتلای سه پیشکسوت فوتبال کشور یعنی حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان به ویروس کرونا می گذرد و به لطف خدا و با گذر زمان شرایط این پیشکسوتان فوتبال ایران کمی بهتر گزارش شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، چیزی در حدود یک هفته از ابتلای سه پیشکسوت قوتبال کشور یعنی حشمت مهاجرانی، مهرداد میناوند و علی انصاریان به ویروس کرونا می گذرد و به لطف خدا و با گذر زمان شرایط این بازیکنان سابق فوتبال ایران کمی بهتر گزارش شده است. سه تن از اهالی فوتبال در گفت وگوی اختصاصی با سرویس ورزشی پرسون از شرایط کرونایی حاکم بر ورزش کشور و اوضاع این سه پیشکسوت سخن گفته اند که در زیر با یکدیگر می خوانیم:

حسن خان محمدی، بازیکن سابق پرسپولیس در این راستا گفت: ویروس کرونا مشکلات بسیاری را برای تمامی اقشار بویژه ورزشکاران به وجود آورده است و لذا در راستای مقابله با آن، باید یک سری اصول و پروتکل های بهداشتی رعایت شود. در عرصه ورزش باید همه دست به دست هم دهیم تا شرایط را کنترل کنیم و نگذاریم اوضاع از این بدتر شود.

او ادامه داد: هم اکنون سه عزیز ما در عرصه فوتبال درگیر این بیماری شده اند که حال مهرداد میناوند از بقیه بدتر است و علی انصاریان شرایط مساعدتری دارد. انشاا. همه برای شفای این عزیزان بویژه آقای حشمت مهاجرانی دعا کنند و خوب الحمدالله که حال آقای میناوند کمی بهتر از روزهای گذشته است و قطعا با مرور زمان بهبودی کامل حاصل خواهد شد. کاری جز دعا کردن از دستمان بر نمی آید و از مردم عزیز می خواهم که برای شفا این عزیزان دعا کنند.

وی افزود: تیم محبوبم یعنی پرسپولیس هم اکنون با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند که نیاز است با حمایت همه جانبه به این تیم در راستای کسب پنجمین عنوان قهرمانی پیاپی در لیگ برتر و نیز لیگ قهرمانان آسیا کمک نماییم.

ضیا عربشاهی، پیشکسوت فوتبال در خصوص شرایط کرونایی کشور گفت: به دنبال شیوع ویروس کرونا تمرین های پیشکسوتان تعطیل شده است و من در خانه تمرین می کنم و امیدوارم هرچه زودتر شرایط مساعد گردد. در این وضعیت مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگران در حال برگزاری و به هفته یازدهم رسیده است. به نظر من فوتبال بدون تماشاگر لذت و هیجانی ندارد و امیدوارم هرچه زودتر تماشاچیان به ورزشگاه ها باز گردند تا بتوانند از نزدیک شاهد بازی تیم محبوبشان باشند و می توان مسابقات را مثلا با حضور یک سوم تماشاگران برگزار کرد.

بازیکن سابق پرسپولیس در ادامه افزود: کاری جز دعا کردن برای سه عزیز فوتبال کشورمان از دست ما بر نمی آید و انشاا. هرچه زودتر حالشان خوب شود و امیدوارم امسال نیز تیم محبوبم یعنی پرسپولیس بتواند برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال کشور شود.

بهنام ابوالقاسم پور، بازیکن سابق پرسپولیس نیز نیز در همین راستا گفت: بحث کما رفتن مهرداد میناوند مطرح نیست و این ها شایعه بوده و انشاا. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، از خواب مصنوعی بیرون خواهد آمد. علی انصاریان نیز به سختی نفس می کشد و برای همین او را به بخش مراقبت های ویژه منتقل کرده اند. نکته عجیب اینکه آدم های غیروررزشی که کنار این دو بازیکن بزرگ شدند، حتی یک تماس هم نگرفتند و با بیماری این دو بازیکن سابق پرسپولیس، همدلی بین اهالی فوتبال اتفاق افتاده است.

گفتگو از مازیار خویشوند

229955