بازی ایران و عراق مساوی می‌شود!

بازی فردا نمایشی جانانه خواهد بود که در نهایت مساوی خواهد شد؛ این پیش بینی یکی از مشهورترین روزنامه‌نگاران عراقی است.
تصویر بازی ایران و عراق مساوی می‌شود!

به گزارش سایت خبری پرسون، در فاصله یک روز تا دیدار حساس ایران و عراق، به سراغ عمر قحطان یکی از مشهورترین خبرنگاران عراقی رفتیم. کسی که در تلویزیون الکاس مشغول است و البته بازی تیم های ایرانی را نیز به دقت مشاهده می‌کند و شناخت خوبی نسبت به فوتبال ایران دارد. او نتیجه بازی را پیش‌بینی می‌کند و می‌گوید مسابقه محکم و جانانه ای را شاهد خواهیم بود:

*به نظرم نتیجه مساوی خواهد شد؛ یک بازی محکم و جانانه. ایران حمله خواهد کرد و عراق با بازی دفاعی وارد زمین می‌شود. من بازی های ایران را دیدم و عملکرد خوبی داشتند و فقط در نیمه اول بازی با بحرین عملکرد تیم ملی ایران قانع کننده نبود و به ذهنم رسید که بازی را ازدست می‌دهند اما در نیمه دوم درخشیدند و با سردار آزمون و مهدی طارمی به پیروزی رسیدند.

*تقریبا همه چنین چیزی را از تیم ملی ایران انتظار داشتند؛ چون ایران این محترم و قوی است و تاریخ بزرگی دارد. ایران از بازیکنان با سطح بالا برخوردار است و خیلی حیف بود که زود از دور رقابت ها کنار بروند.

*ایران بازیکنان خوب و متفاوتی در ترکیبش دارد. مثل سردار آزمون و مهدی طارمی. اما چیزی که من را جذب کرد و حواسم معطوف به او بود، آن استعداد مهدی قایدی بود که باوجود زمان کم بازی، نظر من را جلب کرد. همچنین دفاع ایران خیلی قوی است و علیرضا بیرانوند هم من را شگفت زده می‌کند.

305402