حمایت فراکسیون هلال احمر مجلس از رئیسی

فراکسیون جمعیت هلال احمر مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن حمایت از ابراهیم رییسی از ملت ایران به خصوص داوطلبان، امدادگران، بازنشستگان، کارمندان و دلسوزان جمعیت هلال احمر برای حمایت از این نامزد انتخاباتی و حضور پرقدرت در صحنه انتخابات دعوت کرد.
تصویر حمایت فراکسیون هلال احمر مجلس از رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، متن بیانیه فراکسیون هلال احمر به شرح زیر است:

«به نام خداوند مهربانی

در گام دوم انقلاب و با گذشت یک قرن از فعالیت‌های داوطلبانه خیرخواهانه و انسان دوستانه، جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین نهاد خیریه، امدادرسان، یاریگر دستگاه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین مجموعه موثر در حوزه آموزش به معنای عام؛ متاسفانه هنوز به زوایای وسیع و اثرگذار جمعیت به عنوان نهادی مستقل و توانمند توجه نشده است.

در حقیقت آنچه به جمعیت هلال احمر آسیب جدی رسانده است عدم توجه به شایسته شناسی، شایسته پروری، شایسته داری و شایسته گزینی از یک سو و بی توجهی به تکریم و تحکیم معیشت کارکنان، امدادگران و داوطلبان از سوی دیگر است.

در این میان آنچه بیش از هر موضوعی مغفول مانده و از دغدغه‌ها و خط‌ مشی مستمر جمعیت هلال احمر است ارتقای مناسبات و مختصات همکاری با نهادهای همسو از حیث هم‌افزایی و هم‌اندیشی و به اشتراک‌گذاری ظرفیت‌ها و مهارت‌های ادراکی، فنی، تصمیم‌گیری و اجرایی است.

فراکسیون جمعیت هلال احمر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این باور که سخن گفتن از کرامت و حفظ ارزش‌های والای بشردوستانه بدون تقویت بزرگترین نهاد بشر دوست کشور میسر نیست و مقدمه داشتن ایرانی قوی و توانمند در برابر بحران‌ها داشتن هلال احمری استوار و پر قدرت است؛ حفظ کامل استقلال، بی طرفی و عدم وابستگی سیاسی، شکوفایی ظرفیت‌های ملی و بین المللی این نهاد مردمی، نقش آفرینی جوانان پرانگیزه هلال احمری و رسیدن به جایگاه واقعی و پرقدرت این نهاد مردمی را صرفاً در بستر توان مدیریتی و شبکه سازی گسترده دولتی فساد ستیز با اصلاح ساختار هدفمند می داند.

بر این اساس فراکسیون جمعیت هلال احمر تحقق این نگاه عمیق و اساسی را در برنامه‌های جامع آیت الله رئیسی امکان‌پذیر دانسته و ضمن حمایت از حضرت آیت الله رئیسی در انتخابات پیش رو، از آحاد ملت شریف ایران و خصوصاً داوطلبان، امدادگران، بازنشستگان، کارمندان و دلسوزان جمعیت هلال احمر برای حمایت از ایشان و حضور پرقدرت در صحنه انتخابات دعوت می کند.

و در آخر بر این اعتقادیم که ان شاءالله با تشکیل دولت مردمی و پرقدرت سید ابراهیم رئیسی بیش از پیش در مسیر اهداف عالیه و پر خیر و برکت جمعیت هلال احمر و حفظ کرامت انسانها گام برداریم. البته هر کار خیری با توکل و تلاش شدنی است.»

303551