حملات تند روزنامه دولت به مولوی عبدالحمید

روزنامه ایران در مطلبی علیه مولوی عبدالحمید نوشت: جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.
تصویر حملات تند روزنامه دولت به مولوی عبدالحمید

به گزارش سایت خبری پرسون، این روزنامه در مطلبی با عنوان «سرمایه‌گذاری ارگان رسانه‌ای CIA روی عبدالحمید» نوشت:

عبدالحمید اسماعیل زهی خطیب مسجد مکی زاهدان که از ابتدای شروع اغتشاشات تلاش کرده تا نقش رهبری آشوب‌ها در این شهر را برعهده بگیرد با وجود پایان یافتن آشوب‌ها همچنان با سخنان تفرقه برانگیز خود به نقش مخربش علیه امنیت و وحدت ملی ادامه می‌دهد. سخنان تحریک‌کننده اسماعیل زهی البته مورد حمایت و توجه رسانه‌های سعودی، صهیونیستی و امریکایی قرار گرفته است. به عنوان نمونه کانال تلگرامی رادیو فردا، ارگان رسانه‌ای سازمان جاسوسی امریکا تا عصر روز گذشته 11 خبر و مطلب از خطبه‌های عبدالحمید و همچنین عناصر ضدانقلاب حاضر در اطراف مسجد مکی که به شعارهای تحریک آمیز و اهانت مشغول بودند منتشر کرده است.

در حالیکه آرامش در سراسر کشور حاکم بوده و رسانه‌های ضدانقلاب و ضدایران از محتوا تهی شده‌اند، جریان عبدالحمید اسماعیل زهی تلاش دارد تا مسجد زاهدان را به عنوان مقر اصلی فتنه، شورش و ناامنی زنده نگه داشته و هر بار با تحریک جوانان و حرکت در پازل دشمنان مردم ایران نقش مخرب خود را ادامه دهد.

456811