دبیرکل جبهه تحول خواهان ایران به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت

بار دیگر، با شور و شعور حماسه آفریدید و نزد پروردگار عالمیان، انبیاء، ائمّه اطهار علیهم السلام، صلحاء و شهدای تاریخ بویژه امام راحل بهره مند از پاداش مشارکت شدید. غیرت و مردانگی شما در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاملاً مشهود است.
تصویر دبیرکل جبهه تحول خواهان ایران به رئیس جمهور منتخب تبریک گفت

به گزارش سایت خبری پرسون، شیوع بیماری همه گیری کرونا و ضرورت حفظ سلامت آحاد جامعه، مشکلات معیشتی، عملکرد بسیار ضعیف دولت لیبرال فعلی و تبلیغات منفى رسانه‌هاى بیگانه، مانع از حضور گسترده و با شکوه شما در پاى صندوق‌هاى رأى نشد!

إِن یَنصُرکُمُ اللَّهُ فَلا غالِبَ لَکُم ۖ وَإِن یَخذُلکُم فَمَن ذَا الَّذی یَنصُرُکُم مِن بَعدِهِ ۗ وَعَلَى اللَّهِ فَلیَتَوَکَّلِ المُؤمِنونَ.
(سوره مبارکه آل عمران آیه شریفه ۱۶۰)

اگر خداوند شما را یاری کند، هیچ کس بر شما پیروز نخواهد شد! و اگر دست از یاری شما بردارد، کیست که بعد از او، شما را یاری کند؟ و مؤمنان، تنها بر خداوند باید توکل کنند!

مردم شریف و رشید ایران
درود و سلام خدا بر شما باد؛

الحق باید به چنین مردمی صمیمانه تبریک گفت و سر تعظیم در برابر ایشان فرود آورد!

اینجانب به نمایندگی از کادر محترم رهبری و اعضای شریف «جبهه سراسری تحول خواهان ایران» به سهم خود این حماسه ملی را اولاً به پیشگاه حضرت ولی عصر عج الله تعالی فرجه و سپس به امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) که با بیانات روشنگرانه خود در آستانه انتخابات، چراغ راه امّت انقلابی شدند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و بدینوسیله، به برگزیده عزیز و محبوب ملّت، جناب آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی حفظه الله تعالی علیه که با رعایت متانت واخلاق اسلامی نماینده شایسته جبهه انقلاب بودند، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خداوند منّان برای ایشان، توفیق روز افزون در خدمت به اسلام ناب محمدی(ص) و ملت شریف ایران را خواستارم.

در ادامه لازم می‌دانم نکاتی را هم به محضر شریف اعضای جبهه تحول خواهان ایران به ویژه جوانان عزیز عرض نمایم؛

۱. این انتخابات اولین حضور سیاسی و موضع گیری رسمی ما در عرصه سیاسی بود. در این انتخابات جبهه از کاندیدائی که پشتیبان «گفتمان تحول» بود حمایت کرد. گفتمانی که داعیه‌دار تغییر رویکردها و برنامه‌های عدالت‌محور برای اجرای درست و دقیق «گام دوم انقلاب اسلامی» و استفاده صحیح از همه فرصت‌ها بوده و معتقد است که برای عبور از مسیر سخت پیش رو، جز با ظرفیت و انگیزه های نسل جدیدی از زنان و مردان جوان، خوش‌فکر و روزآمد میسر نیست.

2. در اینجا وظیفه خود می دانیم از اعضای محترم شورای نگهبان که صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را با انبساط بیشتری نسبت به ادوار گذشته تشخیص دادند، تشکر کنیم. همچنین مؤظفیم از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که فضای نسبتاَ مناسبی را برای بیان دیدگاه‌ها و برنامه‌های نامزدها بوجود آورد، تشکرکنیم، نقش رسانه ها دراین شکوه ملی بسیار درخشان بود.
از عموم رسانه‌ها، چه رسانه‌های مکتوب و چه رسانه‌های مجازی که در ایام انتخابات با انتشار اخبار مربوط به فعالیت احزاب و تشکل های سیاسی به ویژه از رسانه تحلیلی - خبری پرسون که اطلاع رسانی مفید و سازنده کردند نیز تشکر ‌کنیم.

۴. وظیفه خود می‌دانیم از عموم برادران و خواهرانی که در سراسر کشور در ستادهای انتخاباتی جبهه صمیمانه و صادقانه تلاش کرده‌اند یا در اجرای برنامه‌های کاندیدای منتخب، جبهه را یاری نمودند، سپاسگزاری کنیم. از اینکه نمی‌توانیم با هیچ زبان و قلمی از عهده شکر محبت‌های آنان برائیم از همگان پوزش می طلبیم.

۵. ما بر این باوریم با اقبالی که بوجود آمده است، «گفتمان تحول» که روزی، ادبیاتی رایج فقط در این جبهه بود، اکنون نه تنها به بدنه اجتماعی رسوخ کرده وعلاقمندان بسیاری دارد بلکه چشم انداز روشنی خواهد داشت؛ از این رو ما و جوانان گام دوم انقلاب، آن را تا اقبال حداکثری دنبال خواهیم کرد.ان شاء اللّه.

اکنون این جبهه با هدف کمک به تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تحت رهبری های داهیانۀ امامین انقلاب، برنامه های برون رفت کشور از مشکلات فعلی و آنچه را که برای مدیریت امور در گام دوم تهیه شده است؛ در اختیار دولت منتخب قرار می دهد.


والسلام علی عبادالله الصالحین
حسین مهدی زاده
دبیرکل جبهه تحول خواهان ایران

307674