تحلیلگر مسائل بین‌الملل در گفتگو با پرسون:

آینده تیره و تار رژیم صهیونیستی/ دولت بعدی اسرائیل شکننده خواهد بود

واقعیت امر این است که دولت بعدی نیز یک دولت شکننده خواهد بود و تلاش ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی بر این معطوف است که فعلاً از این شرایط عبور کند اما اینکه چه اتفاقی در صحنه سیاسی و تشکیل دولت آینده به وجود خواهد آمد کاملاً چشم‌انداز تیره و تاری است و امکان پیش‌بینی آن برای مجموعه تصمیم‌گیران رژیم صهیونیستی نیز وجود ندارد.
تصویر آینده تیره و تار رژیم صهیونیستی/ دولت بعدی اسرائیل شکننده خواهد بود

سیدرضا صدرالحسینی تحلیلگر مسائل بین‌الملل در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص علل شکست نتانیاهو در تشکیل کابینه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین دلایلی که نتانیاهو تلاش می‌کند نخست وزیری او تداوم داشته باشد، شرایطی است که بعد از نخست وزیری برای او رقم خواهد خورد. نتانیاهو باید کم‌تر از ۲۴ ساعت بعد از عزل از نخست وزیری، خود را به دادگاه معرفی کند چرا که پرونده‌های قطور و سنگینی علیه او وجود دارد.

صدرالحسینی تصریح کرد: نتانیاهو با توجه به مصونیتی که در شرایط کنونی دارد تلاش می‌کند تا ائتلاف و دولت ضد او ایجاد نشود. بنابراین یکی از دلایل، مسائل فردی است.

وی ادامه داد: دلیل دیگر تلاش نتانیاهو برای تداوم نخست وزیری‌اش، قولهایی است که به مجموعه صهیونیست‌های آمریکایی داده و آن‌ها انتظار دارند که او بتواند به آن قول‌ها عمل کند و اگر این اتفاق نیفتد، یک مرگ سیاسی در انتظار نتانیاهو است.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل در پایان خاطر نشان کرد: واقعیت امر این است که دولت بعدی نیز یک دولت شکننده خواهد بود و تلاش ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی بر این معطوف است که فعلاً از این شرایط عبور کند اما اینکه چه اتفاقی در صحنه سیاسی و تشکیل دولت آینده به وجود خواهد آمد کاملاً چشم‌انداز تیره و تاری است و امکان پیش‌بینی آن برای مجموعه تصمیم‌گیران رژیم صهیونیستی نیز وجود ندارد.

304553

مطالب مرتبط