قائم‌ مقام جمعیت دفاع از مردم فلسطین در گفتگو با پرسون:

زوال رژیم صهیونیستی نزدیک است/ اسرائیل برای بقا دست به دامن یهودیان کشورهای دیگر شد

به دلیل مهاجرت‌های معکوسی که به دنبال ناامنی‌هایی به وجود آمده از طریق انتفاضه و قیام مردم فلسطین در این رژیم اتفاق افتاده است، رژیم صهیونیستی در تلاش است که به هر نحوی سرزمین فلسطین را از یهودیانی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند و کم‌ترین ارتباط نسبی و سببی را با یهودیان دارند، پر کنند.
تصویر زوال رژیم صهیونیستی نزدیک است/ اسرائیل برای بقا دست به دامن یهودیان کشورهای دیگر شد

مهدی شکیبایی قائم‌ مقام جمعیت دفاع از مردم فلسطین در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص ادعای رئیس امنیت عمومی رژیم صهیونیستی (شاباک) گفت: اظهار نظر اخیر یوفال دیسکین رئیس سابق شاباک پیرامون زمان فروپاشی رژیم صهیونیستی همان خبری است که رسانه‌های غربی به ویژه رسانه‌های وابسته به صهیونیست تلاش می‌کنند که به گوش دنیا نرسد.

شکیبایی افزود: غربی‌ها به دنبال پایگاهی در منطقه بودند که این پایگاه یک پادگان نظامی باشد و اسرائیل را به عنوان این پایگاه انتخاب کردند و هر نوع رنگ و لعابی را به این رژیم زدند تا بتوانند با حضور این رژیم در منطقه ثروت‌های ملت‌های منطقه را چپاول کنند.

وی تصریح کرد: یوفال دیسکین شخصیت اول امنیتی رژیم صهیونیستی است که سال‌ها در رأس امور سازمان امنیتی شاباک بوده و کاملاً از فضای امنیتی، اقتصادی و اجتماعی این رژیم با خبر است.

قائم‌ مقام جمعیت دفاع از مردم فلسطین با اشاره به این‌که بحران هویت موضوعی است که از ابتدای تأسیس رژیم صهیونیستی بر این رژیم حاکم بوده است بیان داشت: در حال حاضر به دلیل مهاجرت‌های معکوسی که به دنبال ناامنی‌هایی به وجود آمده از طریق انتفاضه و قیام مردم فلسطین در این رژیم اتفاق افتاده است، رژیم صهیونیستی در تلاش است که به هر نحوی سرزمین فلسطین را از یهودیانی که در کشورهای دیگر زندگی می‌کنند و کم‌ترین ارتباط نسبی و سببی را با یهودیان دارند، پر کنند.

مهدی شکیبایی در پایان خاطر نشان کرد: موارد ذکر شده واقعیتی است که این روزها شاهد آن هستیم اما رسانه‌های آن‌ها همواره تلاش کردند که با مساعد نشان دادن اوضاع اسرائیل، مهاجر بپذیرند چرا که با مشکل جمعیت روبه‌رو هستند به همین دلیل تلاش می‌کنند مهاجرانی را از هر گروه و طایفه‌ای که در کشورهای دیگر به نحوی با یهود یا طایفه‌های یهودی ارتباط دارد وارد سرزمین اشغالی فلسطین کنند.

245208