ترکمنستان با شکست لبنان کمک زیادی به تیم‌های دوم گروه‌ها کرد

تیم فوتبال ترکمنستان یک پیروزی بزرگ برابر لبنان کسب کرد و از مسابقات انتخابی جام جهانی قطر کنار رفت.
تصویر ترکمنستان با شکست لبنان کمک زیادی به تیم‌های دوم گروه‌ها کرد

به گزارش سایت خبری پرسون، دو تیم ترکمنستان و لبنان از ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم ترکمنستان موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و البته از دور مسابقات انتخابی جام جهانی با ۹ امتیاز حذف شد. در این دیدار آناگوئیلف در دقایق ۶۰ و ۸۷ به همراه آلتیمیرات در دقیقه ۹۰ +۳ برای ترکمنستان گلزنی کردند و ربیع عطایا بازیکن سابق ذوب آهن در دقیقه ۷۳ و سعد در دقیقه ۷۵ گل‌های لبنان را به ثمر رساندند.

ترکمنستان که شانسی برای صعود نداشت اما امروز توانست دست به کار بزرگی بزند و برابر لبنان مدعی این سه امتیاز را کسب کند تا خدمت بزرگی به تیم‌های دوم دیگر گروه‌ها کند. لبنان با این باخت ۱۰ امتیازی باقی ماند و در دیدار نهایی باید به مصاف کره جنوبی برود.

گفتنی است تیم ملی کره شمالی به دلیل عدم اجازه فدراسیون این کشور برای اعزام به کره جنوبی، از این گروه انصراف داد و تمامی نتایج آن تیم از مسابقات این گروه حذف شد. هفت تیم برتر گروه‌های مختلف به همراه پنج تیم دوم برتر از نظر امتیاز و تفاضل گل به مرحله بعدی صعود خواهند کرد و در دو گروه شش تیمی رقابت می‌کنند. تیم ملی قطر نیز به عنوان میزبان در جام جهانی حضور خواهد داشت.

تیم ملی ایران هم اکنون با ۱۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد و در دو دیدار بعدی خود ابتدا به مصاف کامبوج و سپس عراق خواهد رفت.

304166