اقدامی در خور تحسین

اقدام ریاست کمیته انضباطی، حرکتی شایسته تلقی می شود تا سلامت و پاکی در فوتبال تعریف خود را حفظ کند.
تصویر اقدامی در خور تحسین

به گزارش سایت خبری پرسون، اکبر عزیزی در یادداشتی نوشت: در خبرها آمده که، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته است شخصا در روز دیدار پرسپولیس با نساجی در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر حضور پیدا کند و نکته به نکته این بازی حساس را زیر نظر داشته باشد.

این حرکت همان نکته ها و هشدارهایی تلقی می شود که در طول هفته با توجه به اهمیت مسابقات بر آن تاکید داشتیم و اقدامی شایسته و در خور تحسین به شمار می آید. البته در کنار اقدام شخصی ریاست کمیته انضباطی، سایر کمیته های نظارتی و نمایندگان تصمیم گیرنده در فدراسیون فوتبال، بر حسب وظایفی که بر عهده دارند در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر وحتی در بازی سپاهان بامس و نفت آبادان با گل گهر سیر جان در محل برگزاری مسابقات حضوری پررنگ خواهند داشت.

طبیعی است که به کار گیری چند جفت چشم اقدامی اساسی به حساب خواهد آمد، زیرا هر چه به زمان پایان لیگ نزدیک می شویم بر حجم شایعات افزوده و بعضا نکاتی مطرح می شود که هدفگذاری آن فقط برای وارد آوردن خدشه بر جسم وروح فوتبال است.

البته بر همگان روشن است که هیچ تیمی به دنبال رفتارهای غیر اخلاقی نبوده و در کل تلاش ها در مسیری به کار گرفته خواهد شد تا نتایج بازیها در داخل مستطیل سبز رقم بخورد.حفظ آبرو و حفظ اعتبار وزنه سنگینی است که نه قیمت دارد و نه یکشبه به دست می آید که بخواهد یکشبه از دست رود.

به هر روی، اقدام ریاست کمیته انضباطی،حرکتی شایسته تلقی می شود تا سلامت و پاکی در فوتبال تعریف خود را حفظ کند.

منبع: اطلاعات

485582