فرزاد زیویارقائم:

توجه به معیشت مردم اولویت آیت الله رئیسی است

توجه به معیشت مردم و افزایش توان داخلی و بین المللی کشور اولویت دکتر رئیسی است.
تصویر توجه به معیشت مردم اولویت آیت الله رئیسی است

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر فرزاد زیویارقائم مقام رئیس ستاد سحر آیت الله رئیسی با اشاره به اهمیت توجه به وضع زندگی مردم بعنوان ولی نعمتان مسئولان گفت: متاسفانه علی رغم خدمات و اقدامات فراوانی که به برکت پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم انجام شده ولی هنوز تا تحقق کامل اهداف انقلاب فاصله داریم.

زیویار افزود: برای مثال در شان مردم نجیب ایران نیست که بعد از چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی و با این همه امکانات و ذخایر خدادای در صف مرغ و تخم مرغ و سایر اقلام ابتدایی بایستند.

وی یکی ازعوامل این وضعیت را مدیریت ناکارآمد گذشته و فعلی در حوزه های مختلف عنوان و خاطرنشان کرد: باید برای تحقق اهداف انقلاب که همانا توجه به معیشت و اقتصاد دهک‌های پایین جامعه است نگاه و تفکر جدیدی تزریق شود و معتقدم این نگاه و دیدگاه جدید همان تفکر آیت الله رئیسی بعنوان فردی اندیشمند و مدیری مقتدر است.

دکتر زیویار به تبیین دیگر اولویت‌ها و برنامه‌های دکتر رئیسی در بخش داخلی اشاره و تصریح کرد: تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و فناوری بویژه در بخش فضای مجازی، توجه به نیازها و مطالبات زنان و جوانان و نیز افزایش توان دفاعی و علمی از جمله برنامه‌های دولت دکتر رئیسی است که امیدواریم مردم عزیز کشورمان با مشارکت بالا و با رای به ایشان راه تحقق این اهداف را هموار نمایند.

وی در بخش بین المللی هم به تعامل دولت آیت الله رئیسی با کشورهای مختلف بویژه کشورهای منطقه و حمایت از مردم مظلوم جهان اشاره و تصریح کرد: چرا تاکنون کسی از قدرت‌ها و سازمان‌های بین اللملی نپرسیده است که موجود وحشی چون داعش در دامن ناپاک کدام کشورها رشد کرد و کدام کشور و مبارزانی چون سردار سلیمانی با آن مقابله کردند؟

زیویار گفت: دکتر رئیسی در اجرایی کردن گام دوم انقلاب در دوران دو ساله خدمتگزاریشان در قوه قضاییه گام‌های اساسی برداشته است لذا می‌توان ایشان را پیشرو در جهت گام دوم انقلاب دانست.

منبع: وکیل ملت

303780