پیکر پاک شهید سعید مجیدی مدافع حرم در اراک تشییع شد

پیکر پاک سردار شهید سعید مجیدی از شهدای مدافع حرم روز دوشنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، اقشار مختلف مردم و مسئولان اجرائی، قضایی، نظامی و انتظامی این خطه تشییع شد.

تصویر پیکر پاک شهید سعید مجیدی مدافع حرم در اراک تشییع شد

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، پیکرمطهر این شهید مدافع حرم بر دوش مردم ولایتمدار شهرستان اراک با رعایت پروتکل های بهداشتی از میدان شهدا در مسیر حدود سه کیلومتری تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

استقبال مردم ولایتمدار شهرستان اراک در این آیین به حدی بود که همه مسیرهای منتهی به خیابان امام خمینی(ره) و مرکز شهر با شمار جمعیت مواجه شد.

نیروهای مسلح، فرماندهان و کادر پدافند هوایی ارتش، نیروی انتظامی و سبزپوشان سپاه روح الله استان مرکزی نیز با لباس ها و سربندهای یک دست در این آیین حضور داشتند و با همرزم خود وداع کردند.

پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع و قرائت نماز به امامت آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با نوای گروه موزیک سپاه روح الله استان مرکزی و مارش عزا به خاک سپرده شد.

شب گذشته نیز آیین شبی با شهید با حضور جوانان مومن و ولایتمدار استان مرکزی در مصلی بیت‌المقدس اراک برگزار شد.

شهید حسن عبدالله زاده و سعید مجیدی از نیروهای مستشاری ایران در سوریه بودند که در مسیر دیرالزور به تدمر در کمین نیروهای داعش به فیض شهادت نائل شدند.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است. از شهدای اخیر ایران که که خارج از شهدای استان مرکزی است، شهید ضرغام پرست در شهر اهواز است.

303582