فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای اوان؛

چشمه‌ی جوشان منطقه الموت، شهیدان هستند که مایه‌ی حیات و جاودانگی اند

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در یادواره شهدای اوان بخش الموت، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: دستاورد و عمل شهیدان بسیار مهم است. سیمای شهیدان، نشانه درخشان طبیعت آوان است که چشمه ای جوشان در دل منطقه است و مانند نگین می درخشد.
تصویر چشمه‌ی جوشان منطقه الموت، شهیدان هستند که مایه‌ی حیات و جاودانگی اند

به گزارش سایت خبری پرسون، از قزوین ، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در یادواره شهدای اوان بخش الموت که در روز پنج شنبه برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: دستاورد و عمل شهیدان بسیار مهم است و اگر به روزهای شهادت پیامبر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی(ع) رجوع کنیم سیمای شهیدان نشانه درخشان طبیعت آوان است که چشمه ای جوشان در دل منطقه است و مانند نگین می‌درخشد. چشمه‌ی جوشان منطقه الموت، شهیدان هستند که مایه‌ی حیات و جاودانگی هستند.

وی گفت: لشکر امام حسن مجتبی(ع) را بردند تقدیم معاویه کردند و امام تنها شد اما منطقه اوان نگذاشتند امام در دفاع مقدس در برابر دشمنان تا دندان مسلح تنها بماند و دلاورانه جنگیدند. شهیدان آمدند که پدران ما تنها نمانند این همان چشمه فیاض است.

سردار آتانی تشریح کرد: عده ای به خط شدند که ایران را به تاریخ ننگین پهلوی برگردانند، همانی که برای بازدید یک استراق سمع که متعلق به آمریکایی ها بود نگهبان اجازه ورود به شاه مملکت نداد. آدرس شهیدان را بدهید که در برابر تمام دنیا ایستادند و وارد منطقه ممنوعه استکبار شدند و بنیان استکبار را در هم شکستند.

وی با اشاره به بلند نظری شهدا عنوان کرد: شهید باقری به بی سیم چی خودش گفت؛ به نشانه جنگ چهل کشور در برابر ایران اسلامی کد را روی ۴۰ تنظیم کنید تا در تاریخ بماند. شهدا بیرق داران آبروی ما هستند، هر سال روضه شهادت برای امام رضا می خوانیم اما خطاب به امام عصر(عج) عرض می کنیم؛ ما ملت ایران، آزموده شده ایم و اجازه ندادیم نائب شما تنها بماند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین افزود: امام(ره) فرمودند؛ بروید کار مستشاری کنید، راه قدس از کربلا می‌گذرد، خبر به گوش حزب الله رسید و ۷ نفر به ایران آمدند، شهیدان عباس موسوی، راغب و دبیر کل حزب الله لبنان سید حسن نصرالله نزد امام آمدند و کسب تکلیف کردند و امروز بزرگترین و مجهزترین نیروی غرب آسیا شکل گرفت که در میدان نبرد آزموده شده است.

سردار آتانی در ادامه اظهار داشت: امروز از کربلا به دمشق، قنیطره و مرزهای فلسطین اشغالی رسیدیم و یک یا حسین دیگر نیاز است. راهبرد نیل تا فرات تبدیل به دیوارهای بلند بتونی ۶متری منتهی شده است. شهیدان، دشمن را در جغرافیای عمل و طبیعی تحقیر کردند و از فیلم های هالیوودی و عملیات‌های روانی خارج کردند و به دنیا شناساندند که دشمن پوچ‌تر از آن است که در جنگ روانی نمایان می‌شود.

فرمانده نظامی ارشد استان بیان کرد: در آب‌های بین‌المللی یک کشتی شما را می‌گیرند، فرزندان شما هشت کشتی آنها را توقیف می‌کنند و سیلی‌های گیج‌کننده به این جماعت می‌زنند. در تنگه‌های راهبردی دنیا، شما دست برتر را دارید و به آنان هشدار دادیم که نگاه دزدانه نکنید. دیگر زمان سرقت نفت و خاک ایران گذشته است. زیرا نسلی از شهیدان با روح قدسی امام حیات یافتند.

سردار آتانی در پایان تصریح کرد: قدرت مجازی استعمار را در میدان حقیقی به چالش کشیدیم. مسئولان خودشان را سرباز انقلاب بدانند. اگر از این مسئولیت به نفع خودشان استفاده کنند باید جواب خدا، امام و شهدا را بدهند. دیگر دشمن مقتدر نیست و زمین جنگ را ایران طراحی می‌کند و خود میدان‌دار این زمین نبرد است.

510424