در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد رقم خورد؛

رفع مشکل نزدیک به ۶۳۰۰ واحد صنعتی در یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از بررسی و رفع مشکلات 6 هزار و 297 پرونده مطروحه در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد.
تصویر رفع مشکل نزدیک به ۶۳۰۰ واحد صنعتی در یزد

محمدرضا علمدار یزدی در حاشیه جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون اظهار داشت: این جلسه به ریاست استاندار، دبیری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با میزبانی از رئیس کمیسیون حقوقی ستاد تسهیل کشور برگزار شد.

وی عنوان کرد: از زمان شکل‌گیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد تاکنون 375 جلسه کارگروه اصلی، 156 کمیته تخصصی و 3 هزار و 544 جلسه کارشناسی برگزار شده است.

علمدار یزدی ادامه داد: حاصل این جلسات، 6 هزار و 707 مصوبه برای 6 هزار و 297 پرونده مطروحه در این کارگروه بوده که باعث تثبیت 50 هزار شغل در استان شده است.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های طرح شده در کارگروه تسهیل بیان کرد: صنایع شیمیایی با هزار و 162 پرونده، صنایع معدنی با هزار و 16 و پرونده، صنایع نساجی با هزار و هفت پرونده، برق با 891 پرونده، واحد غذایی و دارویی با 421 پرونده و واحدهای مربوط به جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی، پرونده های مطرح شده در این کارگروه هستند.

علمدار یزدی یادآور شد: مباحث بانکی با 4 هزار و 843 پرونده، تامین اجتماعی با 801 پرونده، امور مالیاتی با 198 پرونده، گاز با 72 پرونده، برق با 85 مورد و سایر موارد با 708 مورد بیشترین مشکلات صنایع استان را تشکیل می دهند.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

303447

مطالب مرتبط