فرماندار شهرستان نهاوند خبر داد:

اختصاص هفت منطقه برای تبلیغات نامزدهای شورای شهر

فرماندار نهاوند گفت: برای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شورای شهر، هفت منطقه شهری به این تبلیغات اختصاص یافت.
تصویر اختصاص هفت منطقه برای تبلیغات نامزدهای شورای شهر

به گزارش پرسون از همدان، مراد ناصری فرماندار نهاوند گفت: با توجه به ضرورت فراهم شدن بستر برای شور انتخاباتی در شهرستان و به منظور سهولت در تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شورای شهر، این مناطق با همکاری شهرداری در مراکز پر تردد شهر در نظر گرفته شده است.
وی افزود: برای تبلیغات داوطلبان و ستاد‌های تبلیغاتی، نامزد‌های انتخابات می‌توانند از این سازه‌های تبلیغاتی برای نصب تبلیغات خود با رعایت قوانین و مقررات و در چارچوب آئین‌نامه‌های تبلیغاتی استفاده کنند.

فرماندار شهرستان نهاوند بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات تأکید کرد و گفت: از نامزد‌ها و مسئولان ستاد‌های انتخاباتی آن‌ها تقاضا داریم در تبلیغات خود، مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب زدن و خسارت به امکانات شهری خودداری کنند.

ناصری جلوگیری از تخریب سیما و منظر شهری در ایام انتخابات را ضروری دانست و گفت: افرادی که نامزد عضویت در شورای اسلامی شهر شده‌اند، قطعا باید دلسوز شهر باشند.

وی با تأکید بر اینکه نصب پوستر‌ها و بنر‌های تبلیغاتی در مناطقی غیر از نقاط مشخص‌شده با کمک شهرداری، موجب هدر دادن وقت و هزینه نامزدها می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که پوستر و بنر‌های تبلیغاتی در جایی غیر از نقاط مشخص‌شده نصب شود، بلافاصله امحا میشود و مورد پیگرد قانونی قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان نهاوند یادآور شد: هرگونه تبلیغات انتخاباتی زودهنگام و فعالیت‌های زیرپوستی و تشکیل جلسات و یارگیری با موضوع انتخابات تخلف محسوب می‌شود.

ناصری گفت: همه کاندیدا‌ها و طرفداران نامزد‌ها باید اخلاق انتخاباتی و برگزاری رقابت سالم را مدنظر قرار دهند تا با حضور حداکثری مردم، عزت، اقتدار نظام، انقلاب و کشورمان را در این دوره از انتخابات نشان دهند.

303349