کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با پرسون:

این انتخابات در سرنوشت گام دوم انقلاب مؤثر خواهد بود

امروز در آغاز گام دوم انقلاب هستیم و تأثیر این انتخابات از جهات مختلف در طول ۴۰ سال گام دوم انقلاب قطعی خواهد بود. بنابراین باید توجه داشت که آرائی که در یک روز، با یک برگه و با یک نام انتخاب می‌کنیم آینده خودمان، فرزندان‌مان و همه فرزندان این کشور است و می‌توانیم کاری کنیم که رفاه، معنویت و امنیتی را بیش‌تر از امروز رقم بزنیم.
تصویر این انتخابات در سرنوشت گام دوم انقلاب مؤثر خواهد بود

جواد خواجه پور کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با سایت خبری پرسون، در تحلیل بیانات رهبری در خصوص تأثیر انتخابات در آینده کشور اظهار داشت: این جمله که «یک روز رأی می‌دهی اما آثار آن ماندگار است» یکی از جملات بسیار مهم در حوزه جامعه شناختی سیاسی است. امروز ملت ایران پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب این مسئله را به خوبی درک می‌کنند.

خواجه پور با اشاره به این‌که امروز در آغاز گام دوم انقلاب هستیم و تأثیر این انتخابات از جهات مختلف در طول ۴۰ سال گام دوم انقلاب قطعی خواهد بود، بیان کرد: باید توجه داشت که آرائی که در یک روز، با یک برگه و با یک نام انتخاب می‌کنیم آینده خودمان، فرزندان‌مان و همه فرزندان این کشور است و می‌توانیم کاری کنیم که رفاه، معنویت و امنیتی را بیش‌تر از امروز رقم بزنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: در پاسخ به افرادی که می‌گویند نباید رأی داد، باید گفت که آیا با رأی ندادن و عدم مشارکت وضع بهتر می‌شود؟ تمام کارشناسان حوزه جامعه شناختی سیاسی در دنیا معتقدند که هرگونه رأی دادن بهتر از عدم رأی دادن است. اگر رأی ندادن و عدم مشارکت بهتر است چرا اکثر فضاهای رسانه‌ای معاند همانند اینستاگرام، فیسبوک و... به این موضوع می‌پردازند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: امروز کسانی به بهانه موفقیت‌های گذشته که مربوط به تیم بوده اما آن‌ها را به نفع خودشان مصادره کرده‌اند، می‌خواهند مطالبات شخصی خود را به اسم مردم به میان بیاورند بنابراین رهبر معظم انقلاب فرمودند این‌ها دوست‌دار مردم نیستند.

303277