رئیس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان یزد تاکید کرد؛

لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در ستادهای مردمی

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در یزد بر استفاده از ظرفیت همه اقشار مردم با سلایق و تفکرات مختلف تاکید کرد و ابراز داشت: بنا به توصیه آیت الله رییسی تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت جوانان و بانوان به بهترین نحو استفاده کنیم.
تصویر لزوم استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در ستادهای مردمی

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محسن ابوترابی درآیین افتتاح ستاد مردم یاران آیت الله رییسی در یزد با گرامی داشت یاد و خاطره امام راحل و ‌ شهدای پانزده خرداد گفت: اولویت اول در انتخابات پیش رو حضور حداکثری مردم و مشارکت عمومی است که این مهم مطالبه رهبر معظم انقلاب و از تاکیدات آیت الله رئیسی است.

رییس ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی در استان یزد به اهتمام آبت الله رییسی در زمینه رفع مشکلات اقتصادی تاکید کرد و اظهار داشت: هرچند امروز مردم از فشارهای اقتصادی دلخور و ناراحت هستند اما قهر کردن با صندوق رای دردی را دوا نمی کند بلکه باید مردم با انتخاب فردی اصلح به عنوان رئیس جمهور کشور را از وضعیت فعلی نجات دهند.

ابوترابی افزود: آقای رئیسی طی۲۵سفر استانی خود نشان داده دغدغه اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی مردم دارد و گواه این ادعا راه اندازی تعداد زیادی از کارخانجاتی است که بر اثر مدیریت ناکارآمد در کشور به تعطیلی کشیده شده بود بنابراین ایشان در کارنامه خود اقدامات عملی در خصوص رفع مشکلات اقتصادی دارد و اگر مردم دولتی عملگرا و آشنا با درد خود برگزیند انشالله مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی سید ابراهیم رئیسی در یزد بر استفاده از ظرفیت همه اقشار مردم با سلایق و تفکرات مختلف تاکید کرد و ابراز داشت: بنا به توصیه آیت الله رییسی تلاش خواهیم کرد از همه ظرفیت ها به ویژه ظرفیت جوانان و بانوان به بهترین نحو استفاده کنیم

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: مردم با حضور پرشور، آگاهانه و هوشمندانه دولتی قوی، انقلابی و دلسوز را برگزینند.

انتهای پیام/

حیران_استان یزد

303258