سردار در تعقیب علی کریمی و جواد نکونام

شاید از نظر برخی کارشناسان بازی با هنگ کنگ و کامبوج فقط دیدارهای دست گرمی برای تیم ملی باشد اما این دو بازی برای سردار آزمون اهمیت ویژه ای دارد.
تصویر سردار در تعقیب علی کریمی و جواد نکونام

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار آزمون امید اول گلزنی تیم ملی ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی است که در دور رفت هم ۴ گل برای تیم ملی ایران زد.

سردار با انگیزه ترین بازیکن تیم ملی در دور برگشت خواهد بود چون در آستانه یک رکوردزنی قرار دارد.

مهاجم اول تیم ملی با ۳۴ گل زده پشت سر علی کریمی و جواد نکونام قرار دارد و اگر تنها ۴ گل زده دور رفت را تکرار کند از رکورد گل‌های ملی علی کریمی عبور کرده و با نکونام برابر می شود.

برای این رکوردزنی سردار بیش از هر بازی روی تقابل با کامبوج حساب کرده و می‌خواهد هت تریک بازی رفت را تکرار کند.

سابقه ۳ گل زده در دو بازی به هنگ کنگ هم نشان می‌دهد آزمون راه گلزنی به این تیم را هم بلد است و نمی‌خواهد این ۹۰ دقیقه را برای افزایش رکوردش از دست دهد.

این رکوردزنی نه تنها برای سردار اهمیت دارد بلکه تمام ایرانی‌ها چشم امیدشان به ساق‌های اوست تا به رکورد در خطر علی دایی روزی برسد.

سردار در ۲۶ سالگی ۵۲ باز پیراهن تیم ملی را به تن کرده و وارد زمین شده که حاصل آن ۳۴ گل بوده است. رکوردی که در ۴ بازی پیش رو می‌تواند از ۴۰ گل هم عبور کند و ما را به آینده امیدوار نگه دارد.

هم رونالدو و هم علی دایی که رکوردداران گل‌های ملی هستند بیتشر گل‌های خود را بعد از ۳۰ سالگی زدند و این فرصت برای سردار وجود دارد که از مرز ۱۰۰ گل ملی هم عبور کند و این امر در صورتی محقق خواهد شد که او در بازی‌های بی‌اهمیتی مثل کامبوج و هنگ گنک با تمام توان وارد زمین شود و رکوردش را ارتقا دهد.

303086