دروازه بان اسبق استقلال:

اختلاف به تیم بزرگی مثل استقلال ضربه می زند

دروازه بان اسبق استقلال و تیم ملی می گوید تیم ملی به خاطر نفراتی که دارد می تواند صعود کند.
تصویر اختلاف به تیم بزرگی مثل استقلال ضربه می زند

به گزارش سایت خبری پرسون، منصور رشیدی دروازه بان اسبق استقلال در مورد شرایط این باشگاه و بلاتکلیفی مدیریت گفت: من چند روز پیش با بچه ها صحبت می کردم قرار بود جلسه ای برگزار شود و همه چیز مشخص شود که هنوز نشده و بالاخره باید در این نشست ها به یک نتیجه برسند. اختلاف بین خودشان است و این اختلاف به تیم بزرگی مثل استقلال ضربه می زند. باید مشخص شود مدیرعامل و هیات مدیره چه کسانی هستند و بعد تازه تصمیم بگیرند چه کار کنند.

او درمورد جلسه ای که قرار بود در وزارت برگزار شود ولی هنوز برگزار نشده، ادامه داد: خروجی جلسه که مشخص است از اول وزیر با استعفا موافقت نکرد. قرار بود سه روز پیش بین خودشان جلسه ای برگزار شود که نشد و همه هم می گویند هیات مدیره با مدیرعامل اختلاف دارند، اما نمی گویند سر چه مسئله ای است و گره کار کجاست؟ باید در مورد مشکلات شفاف سازی کنند، اما متاسفانه هیچ صحبتی نمی کنند. معلوم نیست چه کاری می کنند؟ جز اینکه به تیم ضربه بزنند و هواداران را ناراحت کند، هیچ چیز دیگری ندارد.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد دیدار ملی پوشان کشورمان با تیم هنگ کنگ نظرش را اینگونه بیان کرد: هنگ کنگ را اگر بخواهیم در فوتبال آسیا درجه بندی کنیم فکر می کنم درجه سه باشد و حتی درجه دو هم نیست. من یادم است آن زمان که یک بازی رفت و برگشت با این تیم انجام دادیم اکثر بازیکنان شان انگلیسی بودند و تیم بدی نبود. الان زیر نظر چین رفتند و اکثر بازیکنان شان برای ملیت خودشان هستند و فکر نکنم مشکل خاصی برای ایران به وجود بیاورند زیرا ما بازیکنان لژیونر و داخلی خوبی داریم.

رشیدی در مورد اینکه تیم ملی می‌تواند به جام جهانی صعود کند یا خیر گفت: نتایج را نمی‌توان پیش بینی کرد ولی تیم ایران یک تیم کامل است. ما دو گلزن بسیار خوب به نام‌های طارمی و آزمون داریم که در اروپا بازی می کنند.

وی به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد حضور نماینده این تیم در تیم ملی یعنی مهدی قایدی این گونه توضیح می دهد: مهدی واقعاً هم سطح طارمی و آزمون است که در اروپا بازی می کنند و قایدی هم می تواند یک بازیکن مفید و خیلی خوب باشد و در هر باشگاه های اروپایی بازی کند و واقعا بدرخشد.

رشیدی در پایان افزود: تیم ملی از خط دروازه گرفته تا حمله در آسیا بهترین است. اگر بخواهیم نسبت به عراق و بحرین بسنجیم تیم ما از لحاظ نفرات خیلی برتری دار ولی در ادامه همه چیز بستگی به تاکتیکی که سرمربی پیاده می کند دارد. عراق از نظر تاکتیک تیم خوبی است و بحرین هم یک تیم ثروتمند است و بحرین خرج می‌کند و بهترین امکانات را دارند و بحرین میزبان است ولی من بیشترین شانس را به تیم ملی ایران برای صعود می دهم.

303113