کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با پرسون:

احقاق حقوق کارگران خدمات شهری و پارکبان ها در اولویت/ پایتخت را تنها با چند نسخه فرهنگی می توان اداره کرد

وثوقی بیان کرد: اشکالاتی را که در مدیریت، پارلمان های شهری، تبعیض و احقاق حقوق کارگران خدمات شهری وجود دارد را اصلاح خواهم کرد.
تصویر احقاق حقوق کارگران خدمات شهری و پارکبان ها در اولویت/ پایتخت را تنها با چند نسخه فرهنگی می توان اداره کرد

محسن وثوقی دبیر کل مجمع معتمدین تهران، کارشناس مدیریت و برنامه ریزی و کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی سایت خبری پرسون در تببین اهداف خود برای شرکت در انتخابات، بیان کرد: اشکالاتی را که در مدیریت، پارلمان های شهری، تبعیض و احقاق حقوق کارگران خدمات شهری وجود دارد را اصلاح خواهم کرد.

وی در رابطه با اینکه آیا با زیست شبانه کلانشهر ها موافق هستید، بیان کرد: اقدام شایسته ای است و می شود از پتانسیل های ۲۴ ساعت کلانشهر تهران استفاده بهینه ای کرد.

این نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در تبیین اینکه شهرها امروز بی هویت و به سمت صنعتی شدن در حرکت هستند، آیا این روند حرکتی بر مدار پیشرفت است یا پسرفت، بیان کرد: با تغییر تکنولوژی فرهنگ ها تغییر یافته است؛ امیدوارم با تغییر تکنولوژی رفتارهای انسانی نیز به اوج اعلا خود برسد و با انسان دوستی به زندگی ادامه دهیم.

وثوقی در خصوص اینکه چرا چالش های شهری بسیار و نگاه مدیریتی دارای ضعف است، توضیح داد: اگر به فرهنگ ها توجه کرده و بشناسیم؛ دیگر با چالش مواجه نخواهیم بود. تهران کلانشهری با قومیت های مختلف می باشد که تنها با چند نسخه فرهنگی می توان اداره کرد.

دبیر مجمع معتمدین تهران در رابطه با اینکه با توجه به عدم رعایت و توازن در احقاق حقوق شهروندی مهم ترین چالش عدم اجرای این عدالت شهری چیست، تاکید کرد: بودجه در نقاط مختلف شهر تهران بطور یکسان تقسیم نمی گردد؛ در سال های گذشته کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران به مناطق بالای شهر تهران، بودجه زیادتری را تعلق داده و به مناطق کم برخوردار بودجه کمتری تعلق گرفت؛ به همین علت شاهد اختلاف طبقاتی هستیم.

وی در رابطه با اولویت های خود پس از کسب رتبه شورا بیان داشت: احقاق حقوق کارگران خدمات شهری و پارکبان ها می باشد. این قشر از خدمات استخدامی برخورار نیستند و باید این قشر از حقوق رفاهی، معیشتی برخوردار شوند.

وثوقی در خصوص مجمع معتمدین محلات، گفت: سال ۹۰ بصورت خودجوش با چند تن از افراد منطقه ۱۹ تهران ساختاری را به نام مجمع معتمدین محلات راه اندازی کردیم. بعد از مدتی از مناطق دیگر هم عضو گیری کردیم. بیشترین فعالیت این مجمع در حوزه مدیریت، مشکلات و معضلات شهری می باشد. در طی این سال ها خدمات ارزنده ای اعم از ساخت دانشگاه ، سراهای محلات، تعریض خیابان ها را به مردم ارائه کرد.

دبیر کل مجمع معتمدین محلات تهران افزود: در آینده ای نه چندان دور ساخت بیمارستان دولتی را برای مردم منطقه ۱۹ خواهیم داشت.

گفتگو از ساراپیرانه

انتهای پیام/

302900

مطالب مرتبط