نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مدیران ناتوان از پست خود کناره‌گیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:کسی که پستی را در دست می گیرد باید نهایت تلاشش را در رفع مشکلات داشته باشد و اگر می بیند که توانایی انجام این کار را ندارد از سمت و مدیریت خود کناره‌گیری کند.
تصویر مدیران ناتوان از پست خود کناره‌گیری کنند

به گزارش سایت خبری پرسون در کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پروذهبی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری سنندج در سخنانی اظهار داشت: باید نگاه ما نگاهی جامع باشد و به آینده بنگریم و توجهی به گذشته نداشته باشیم و تنها از گذشته درس‌هایی که لازم است را فرا بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نباید در حین داشتن مسئولیت در گذشته و کارهای انجام شده خود را مشغول کنیم که این خود باعث اتلاف زمان و وقت خدمت به مردم و جامعه می‌شود، زیرا نگاه به گذشته نه تنها کاری را پیش نمی‌برد بلکه خود زمینه ایجاد انفعال در کارها خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: باید در خدمت به مردم قدر دقایق و ثانیه‌ها را به خوبی بدانیم و اجازه ندهیم که حاشیه‌ها، سعادت خدمت به مردم را از ما بگیرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان داشت: اعضای شورای شهر باید وقت و زمان خود را وقف خدمت به مردم کنند و با روحیه‌ای جهادی همواره برای اعتلای شهر در تلاش باشند و از جبهه‌گیری های بی علت و بی فایده پرهیز کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از موضوعات مهمی که اعضای شورای شهر سنندج باید بدان توجه کنند، توجه و کار بیشتر در مناطق حاشیه ای و منفصل شهری در سنندج است، این محلات مشکلات بسیاری دارند که از اعضای شورای شهر جدید درخواست داریم که مشکلات را به خوبی شناسایی کنند و نسبت به رفع آنها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام نمایند.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: موضوع دیگری که اعضای شورای سنندج باید بدان توجه کنند، مسئله ساماندهی وضعیت دستفروشان و نیز رسیدگی به مشکلات آن در این شهر است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی عنوان داشت: مسئله دیگری که در این جلسه قابل بیان است، ایجاد گرمخانه‌هایی برای افراد بی‌خانمان در سطح شهر سنندج است، بنابراین برای انجام این مهم باید از ظرفیت خیرین استان نهایت استفاده را ببریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مدیران باید از تمام توان و ظرفیت خود برای توسعه شهر و رفع مشکلات استفاده کنند، عنوان داشت: کسی که پستی را در دست می‌گیرد باید نهایت تلاشش را در رفع مشکلات داشته باشد و اگر می‌بیند که توانایی انجام این کار را ندارد از سمت و مدیریت خود کناره‌گیری کند.

330886