نامزد شورای اسلامی شهر تهران؛

نهادها و دستگاه های اجرایی پای کار بیایند

کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای حل معضلات کودکان کار، تمام دستگاه ها پای کار بیایند؛ این مشکل تنها به شهرداری مربوط نیست.
تصویر نهادها و دستگاه های اجرایی پای کار بیایند

به گزارش سایت خبری پرسون، عشرت شایق کاندیدای شورای شهر تهران در نشست اعضای شبکه مردمی ۱۴۰۰ اظهار داشت: در نظام مدیریتی، هر اندازه که منابع انسانی را افزایش و متکثر کنیم، موفق خواهیم بود.

وی در تبیین اولویت های خود پس از کسب کرسی شورای شهر ادامه داد: بعضا مشاهده شده است که برخی از منازل و ابنیه های تاریخی دفتر کار گروه هایی شده است، با روی کار آمدن خود این ابنیه ها را به کارکرد اصلی خود باز خواهم گرداند.

این نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایستگاه های مترو بازار سید اسماعیل شده اند، افزود: بایستی برای رفاه و اقتصاد مردم کارآفرینی تقویت شود و بازارچه های روزانه ثابت برای بانوان ایجاد گردد.

شایق اشاره کرد: بایستی مدیریت اقتصاد شهری حل شود.

نامزد کاندیدای شورای اسلامی شهر تهران تاکیدکرد: معضل کودکان کار تنها وابسته به شهرداری نبوده و تمام دستگاه ها و نهادها بایستی پای کار بیایند.

وی در پایان بیان کرد: شبکه ملی تقاضای تشکیل حزب را داده است و مجددا در شهریور ماه نمایشگاه های کارآفرینی خود را راه خواهیم انداخت.

گزارش از ساراپیرانه
انتهای پیام/

306160