تدوین طرح منسجم گردشگری سلامت در اردبیل

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: در راستای رونق گردشگری سلامت در سطح استان تدوین طرح و برنامه‌ای مناسب با پالایش داده‌های موجود برای گردشگری سلامت ضروری است.
تصویر تدوین طرح منسجم گردشگری سلامت در اردبیل

به گزارش سایت خبری پرسون از اردبیل، نادر فلاحی 9 خرداد در نشست با دفاتر گردشگری دارای امتیاز گردشگری سلامت اردبیل با اشاره به وضعیت نابسامان گردشگری در دوران کرونا اظهار کرد: «دفاتر استان باید برای دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با تاکید بر ارتقای کمی و کیفی گردشگری سلامت در استان بیان کرد: «دفاتر باید آشنایی کامل با ظرفیت و وضع موجود گردشگری سلامت در سطح استانی و ملی داشته باشند.

وی افزود: در راستای رونق گردشگری سلامت در سطح استان باید با پالایش داده‌های موجود، طرح و برنامه‌ای مناسب برای گردشگری سلامت تدوین شود که انتظار می‌رود فعالان این حوزه در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

فلاحی در ادامه با اشاره به تخصصی شدن فعالیت دفاتر گردشگری استان را ضروری دانست و بیان کرد: دفاتر استان بهتر است هر کدام در حوزه‌ای تخصصی فعالیت داشته باشند تا روند برندسازی در اردبیل انجام گیرد.

مدیرکل‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به فعالیت 15 مورد از دفاتر استان در حوزه گردشگری سلامت تاکید کرد: این اداره‌کل در کنار دفاتر و فعالان گردشگری، همواره آماده کمک در برنامه‌ریزی، تسهیل در امور و رفع موانع است.

منبع:ایسنا

302014