رئیس مجمع نمایندگان گیلان؛

دولت منتخب در جهت حل مشکلات مردم گام بردارد

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس با بیان اینکه ملت فهیم ایران در این شرایط بحرانی و حساس کشور به پای صندوق‌های رأی آمدند، گفت: از دولت منتخب نیز انتظار داریم همان‌طور که مردم به داد نظام و انقلاب رسیدند دولت نیز در جهت حل مشکلات مردم گام‌های مثبتی بردارد.
تصویر دولت منتخب در جهت حل مشکلات مردم گام بردارد

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، حجت‌الاسلام محمد صفری اظهار داشت: از مردم عزیز و ملت شریف ایران کمال تقدیر و تشکر را داریم که در روز انتخابات 28 خردادماه همچون همیشه حماسه دیگری را خلق کردند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ملت فهیم ایران در این شرایط بحرانی و حساس کشور در پای صندوق‌های رأی آمدند و وظیفه سیاسی و اجتماعی خود را به درستی ادا کردند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظایف دولت در قبال مردم تصریح کرد: از دولت منتخب ملت شریف ایران نیز انتظار داریم که همان‌طور که مردم به داد نظام و انقلاب رسیدند دولت نیز در جهت حل مشکلات مردم گام‌های مثبتی بردارد.

صفری با بیان اینکه مردم مانند همیشه همراهی و مشارکت خود را به نمایش گذاشتند افزود: ان‌شاالله دولت جدید نیز بتواند در کنار مجلس انقلابی با پیگیری و تلاش‌های مستمر به داد مردم شریف ایران برسد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ان‌شاالله بتوانیم با مجلس انقلابی، دولت انقلابی و نهادهای انقلابی همسوی دیگر مشکلات جامعه را به حداقل برسانیم.

منبع: تسنیم

307356