حسین زهی:

وعده های پوشالی مردم را مایوس می کند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اینکه برخی از کاندیداها سعی کنند با برنامه های غیر کارشناسی مردم را پای صندوق رای بکشند؛ برخلاف اخلاق بوده و مردم نیز نسبت به این وعده ها آگاه هستند.
تصویر وعده های پوشالی مردم را مایوس می کند

به گزارش سایت خبری پرسون، اسماعیل حسین زهی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در بحث انتخابات و ضرورت پرهیز کاندیداها از دادن وعده های توخالی، بیان کرد: ما باید خدا را شکر کنیم که رهبری همچون مقام معظم رهبری داریم و از خداوند می خواهیم که طول عمر به ایشان عطا کند. بیانات ایشان در بحث انتخابات و به ویژه مشارکت مردم در انتخابات بسیار شیوا، دقیق و کارشناسی شده بود. همان طوری که ایشان تاکید فرمودند مشارکت مردم در انتخابات بسیار حائز اهمیت است و در قدرت حکمرانی دولت موثر می باشد.

وی در ادامه اظهار کرد: هر یک از کاندیداها باید وعده ها و برنامه هایی به مردم ارائه کنند که با توجه به شرایط و ظرفیت کشور قابلیت اجرایی دارد. سر دادن وعده های توخالی و دروغین بعد از مدتی که قابلیت اجرایی پیدا نکند منجر به ناامیدی مردم می شود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اینکه برخی از کاندیداها سعی کنند با برنامه های غیر کارشناسی مردم را پای صندوق رای بکشند؛ برخلاف اخلاق بوده و مردم نیز نسبت به این وعده ها آگاه هستند. هر یک از کاندیداها باید به دور از حواشی باتوجه به شرایط کشور برای حل مشکلات مردم برنامه ای آماده و ارائه دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر کاندیداها باید از پرداختن به مسائلی که به آنها ارتباطی ندارد و نمی توانند در آن حیطه کاری انجام دهند پرهیز کرده و اولویت اول هر یک از آنان ارائه برنامه ای دقیق و کارشناسی برای حل مشکلات مردم باشد.

منبع : ایسنا

301485