وزیر بهداشت خبر داد:

تکمیل بیمارستان  ایلام تا 60 روز دیگر

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان 375 تختخوابی استان ایلام تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و آماده بهره برداری می باشد و نهایتا تا 60 روز دیگر تکمیل می‌شود.

تصویر تکمیل بیمارستان  ایلام تا 60 روز دیگر

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، دکتر سعید نمکی؛ وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در نشست استانی ستاد کرونا در استانداری ایلام، ضمنعرض ارادت به مردم ایلام، ابراز کرد: بنده از دیرباز به مردم ایلام ارادت داشته و دارم و همچنین احترام زیادی برای این مردم غیور قائل هستم.

وی تصریح کرد: مردم ایلام، مردمی ایثارگر، مقاوم، محکم و قانع هستند که در جنگ تحمیلی صدمات زیادی را تحمل کردند و با تمام توان مقابل دشمن بعثی مقاومت کردند.

نمکی اضافه کرد: اگر رنگ و بوی ایثار و شهادت جوانان ما در دوران دفاع مقدس، در کشور عطرآگین باشد، در هیچ زمینی بازنده نخواهیم بود و به لطف دعای مادران و پدران شهدا پیروز تمامی میدان ها خواهیم بود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه استان ایلام دروازه عتبات عالیات کشور می باشد، عنوان داشت: این یک افتخار برای مردم این منطقه است که دروازه عتبات و عالیات کشور هستند و زائران سیدالشهدا(ع) از این مسیر برای زیارت می روند.

وی با تاکید بر استفاده از توان داخلی برای مبارزه با تمامی مشکلات کشور، گفت: باید با تکیه بر توان داخلی و نیروهای جوان در میدان مبارزه حاضر شویم زیرا راه پیروزی ما بر مشکلات و مسائل کشور، تکیه بر توان داخلی است.

دکتر نمکی در ادامه به وضعیت کرونا در استان ایلام اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به همسایگی استان ایلام با کشور عراق و شیوع کرونای انگلیسی در این استان، به لطف خدا و عمل به تدابیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و همچنین همراهی رئیس محترم جمهور، توانستیم بر این موج غلبه کنیم.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از این نشست با اشاره به بیمارستان 375 تختخوابی این استان که در حال ساخت می باشد، مطرح کرد: این بیمارستان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و آماده بهره برداری می باشد و نهایتا تا 60 روز دیگر تکمیل می‌شود.

نمکی در پایان تاکید کرد: برای ما قابل قبول نیست استانی در سطح کشور فاقد دستگاه رادیوتراپی باشد و این دستگاه در اسرع وقت و با قید فوریت به استان ایلام خواهد رسید.

نوروزی_استان ایلام

290773