پورتال جدید بیمه سلامت با رویکرد پاسخگویی به بیمه شدگان راه اندازی شد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت، در مراسم بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن تبریک فرا رسیدن این روز به همه دست اندرکاران این عرصه، گفت: پورتال سازمان بیمه سلامت با رویکرد اطلاع رسانی و ساماندهی خدمات الکترونیک بازطراحی شده تا یک پورتال پاسخگو به گیرندگان خدمات سلامت باشد ؛ لازم به ذکر است این کار با همکاری معاونت آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات در سازمان بیمه سلامت، راه اندازی شد.
تصویر پورتال جدید بیمه سلامت با رویکرد پاسخگویی به بیمه شدگان راه اندازی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، سید مهدی میرشاه ولد در مراسم روز روابط عمومی و ارتباطات و رونمایی از پورتال جدید سازمان بیمه سلامت که با حضور مدیرعامل و معاونین مدیرعامل سازمان بیمه سلامت و مسئولان روابط عمومی استان ها به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، افزود: ما در سازمان بیمه سلامت در زمینه اطلاع رسانی در ماه‌های گذشته تلاش کرده ایم تا کلیه فعالیت ها، برنامه محور بوده وضمن تمرکز بر محتوای خبر توانسته ایم از ظرفیت های فضای مجازی نیز به صورت مطلوب استفاده ‌کنیم.

وی ادامه داد: در حوزه بین الملل نیز به دنبال تجربه‌های خوب جهانی رفتیم که ۴ محور خرید راهبردی خدمات، نسخه نویسی الکترونیک، پوشش فراگیر بیمه‌ای و بیمه سالمندی را انتخاب کرده و در این زمینه مطالعاتی انجام شده و در قالب کتاب منتشر کرده ایم.

میرشاه ولد گفت: در زمینه خرید راهبردی خدمات سلامت در ایران و جهان مطالعاتی انجام شده و همچنین بر اساس مشورت‌هایی که با سازمان جهانی بهداشت داشتیم، این مطالعات را پیش بردیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت اظهار کرد: همچنین اجرای نسخه نویسی الکترونیک در ۱۱ کشور را بررسی کردیم و آمادگی برگزاری وبینارهایی در این زمینه داریم. در حوزه پوشش همگانی سلامت و بیمه سالمندی نیز الگوهای موفق جهانی شناسایی و مطالعات انجام و گردآوری شده است.

وی بیان کرد: تلاش‌های همکاران روابط عمومی در ستاد و ادارات کل استانی سازمان بیمه سلامت در راستای اطلاع رسانی مناسب جای قدردانی و تشکر فراوان دارد.

290552

سازمان آگهی های پرسون