روابط عمومی‌ عنصری قوی در پیشبرد اهداف سازمان‌

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با انتشار پیامی فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و روابط عمومی تبریک گفت.
تصویر روابط عمومی‌ عنصری قوی در پیشبرد اهداف سازمان‌

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد مهدی ناصحی در پیام خود آورده است:

در دنیای امروز روابط عمومی ها به عنوان عنصری قوی در ارزیابی و تقویت برنامه ها و پیشبرد اهداف سازمان ها می باشند . توجه ویژه به روابط عمومی به عنوان نهادی که می‌تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل موثر و تفاهم مدیران با کارکنان و جامعه هدف اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
روابط عمومی فرصتی مناسب را در اختیار مدیریت یک سازمان قرار می‌دهد که تصویری شفاف‌ از آنچه در محیط سازمان و همچنین جامعه در جریان است ، یافته و برای پیشرفت هرچه بهتر، از آنها استفاده کند از این رو باید گفت روابط عمومی نقش مهم و موثری در پیوند مدیران و کارکنان دارد.

همکاری و تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها بر اساس اعتماد متقابل از نکات مهم دیگر در عملکرد مثبت و موفقیت های یک سازمان است. روابط عمومی با ارتباط دو سویه با رسانه ها می تواند از ظرفیت ایجاد شده، در آگاه سازی افکار عمومی بخصوص جامعه ذی نفعان سازمان بهره گیرد .

روابط عمومی‌ها برای افزایش بهره ‌وری و ایفای نقش موثر مدیریتی نیاز به بهبود شرایط و تحول درفرآیند های ارتباطی خود دارند از این رو باید خود را به سرعت با تحولات نوین ارتباطی هماهنگ سازند. متخصصان این حوزه باید انگیزه کاری خود را بالا برده و آموزش های تخصصی را مطابق با استانداردهای جهانی فرا گیرند.

در پایان لازم می دانم از خدمات و زحمات بسیار ارزشمند همکاران روابط عمومی سازمان بیمه سلامت ایران در سراسر کشور به خصوص در همراهی با اجرای برنامه های مهم سازمانی قدردانی نموده و برای یکایک همکاران خدوم این حوزه آرزوی موفقیت های بیشتر از درگاه باری تعالی می نمایم .

دکتر محمد مهدی ناصحی

289056

مطالب مرتبط