نشست مدیر عامل پست بانک با کارشناسان روابط عمومی

به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی و فیروز رحیمی معاون وی، کارشناسان روابط عمومی ستاد و مناطق تهران و حضور ویدئو کنفرانسی کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی استان ها، امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد.
تصویر نشست مدیر عامل پست بانک با کارشناسان روابط عمومی

به گزارش سایت خبری پرسون، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، نشست صمیمی بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک ایران با سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی و فیروز رحیمی معاون وی، کارشناسان روابط عمومی ستاد و مناطق تهران و حضور ویدئو کنفرانسی کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی استان ها، امروز بیست و هفتم اردیبهشت ماه سالجاری برگزار شد.

شیری در این نشست وبیناری ضمن تبریک روز ملی ارتباطات و روابط عمومی به تلاشگران این عرصه، رهنمودهای لازم به کارشناسان روابط عمومی ارائه نمود.

همچنین در ابتدای این نشست سیدرحمان حسین پور رییس اداره کل روابط عمومی ضمن تبریک این روز به فعالان عرصه ارتباطات، عملکرد این اداره کل در سال ١٣٩٩ را بیان داشت و درادامه برنامه های سال١٤٠٠ اداره کل روابط عمومی را تبیین و تشریح نمود.

گفتنی است: در این نشست علی جعفری، جواد فضایی قره بلاغ، زهرا پیرایی کارشناسان روابط عمومی و بازاریابی استان های فارس، مازندران و منطقه شرق استان تهران به نمایندگی از دیگر کارشناسان پیشنهادات، مشکلات و درخواست های همکاران این حوزه را مطرح نمودند.

289035