پویش «معلم عزیز من» در گیلان برگزار شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان گفت: از میان 70 اثر ارسال شده در پویش استانی «معلم عزیز من» که به منظور تکریم مقام معلم برگزار شد 7 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شدند.
تصویر پویش «معلم عزیز من» در گیلان برگزار شد

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، «پریسا کرمی» امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات متنوع مجموعه کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در دوران فراگیری بیماری کرونا در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و تسهیل دسترسی به منابع گفت: یکی از این اقدامات برگزاری پویش‌های مجازی با محوریت حضور اقشار مختلف مردم بود که در مناسبت‌های مختلف برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی گیلان با اشاره به استقبال علاقمندان از پویش‌های مجازی در بستر فضای شبکه‌های اجتماعی و تداوم آن افزود: پویش استانی «معلم عزیز من» یکی از این پویش‌ها بود که همزمان با هفته معلم و به‌منظور تکریم مقام معلم و با محویت ارسال ویدیوهایی با مضامین محبت آمیز از سوی عموم مردم برگزار شد.

وی با بیان اینکه این پویش در دو بخش دانش‌آموزان و بزرگسالان برگزار شد اظهارداشت: بیش از ۷۰ اثر حاوی تشکر و قدردانی گیلانیان از مقام معلم به دبیرخانه پویش ارسال شد و مردم محبت و علاقه خود را به آموزگاران نشان دادند.

کرمی با بیان اینکه هفت اثر در این پویش برگزیده انتخاب شدند تصریح کرد: در بخش دانش آموزان « یسنا امیدی» از شهرستان سیاهکل، «سما انصاری» از شهرستان رضوانشهر، «ریحانه بهروزقاضیانی» و«سلاله نیک‌بخش» از شهرستان رشت، «شکیلا شاهی پور» از شهرستان رضوانشهر و «امیرحسین محسن‌پور » از شهرستان رشت برگزیده شدند.

وی اعلام کرد: در بخش ویژه بزرگسالان که با عنوان "یاد روزهای مدرسه" برگزار شد «محمد بشری» از شهرستان رشت به عنوان برگزیده این پویش معرفی شد.

کرمی تاکید کرد: به‌زودی از این برگزیدگان با اهدای لوح یادبود پویش و جوایز نقدی تقدیر خواهد شد.

منبع: شبستان

288759