کتاب «چگونه دانشورز بهتری باشید؟» منتشر شد

کتاب «چگونه دانشورز بهتری باشید؟» نوشته اندریو جانسون جان‌سامپر با ترجمه محمدرضا توکلی صابری توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شد.

تصویر کتاب «چگونه دانشورز بهتری باشید؟» منتشر شد

به گزارش سایت خبری پرسون،کتاب «چگونه دانشورز بهتری باشید؟» نوشته مشترک اندریو جانسون و جان‌ سامپر به‌تازگی با ترجمه محمدرضا توکلی صابری توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شده است. این‌کتاب یکی از عناوین مجموعه «کتاب‌های زیتون» است که این‌ناشر در حوزه آثار علمی چاپ می‌کند.

هدف نویسندگان این‌کتاب، این است که مخاطب را تبدیل به دانشورز (scientist) بهتری کنند؛ یعنی بهترین فرصت را به او دهند تا شغل موفق و رضایت بخشی را در دانشورزی به دست آورد. این‌دو می‌گویند فهمیدن اصول یک دانشورزی(science) خوب که تاثیری داشته باشد، هدف هر دانشورز (scientist) پر امید است. بنابراین مخاطب کتابشان با مطالعه آن، با رهنمودهایی مواجه می‌شوند که می‌توانند در موفقیت در این‌زمینه کمک‌شان کند.

اندریو جانسون و جان‌ سامپر، دانشجویان دکترای زیادی را راهنمایی کرده‌اند و از نوشتن کتاب «چگونه دانشورز بهتری باشید؟» چند هدف عمده داشته‌اند: تبیین این‌که دانشورزی چیست و تفاوت آن با دیگر معارف مانند علم و دانش چیست؟، بیان این‌که یک دانشورز چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟، چگونگی مدیریت وقت، بیان چگونگی تهیه مقاله، پوستر و سخنرانی و کنار آمدن با رد شدن مقالات و درخواست بودجه.

این‌کتاب با ۲۵۴ صفحه و قیمت ۶۲ هزار تومان منتشر شده است.

منبع: مهر

288967