کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

پایان اسرائیل نزدیک است/ فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون

تانیاهو به عنوان یکی از افراد سیاست‌گذار در ساختار حاکمیتی این کشور رویکرد فسادپروری را دنبال کرده است و این سبب شده که آن اعتماد عمومی در مسائل داخلی رژیم غاصب صهیونیستی سلب شود. قطعاً افکار عمومی می‌دانند که در آنجا شاهد تعدد انتخابات هستیم و نمی‌توانند به یک اکثریت قابل توجه برسند که دولت تشکیل شود.
تصویر پایان اسرائیل نزدیک است/ فروپاشی رژیم صهیونیستی از درون

علیرضا اشراقی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفتگو با سایت خبری پرسون، در خصوص التهاب در سرزمین‌های اشغالی گفت: در یکی دو سال گذشته رژیم غاصب صهیونیستی و سازمان اطلاعات امنیت این رژیم منحوس به واسطه استفاده از نیروهای گوناگون در سرزمین جمهوری اسلامی ایران با خط رمز آتش اقدام به خرابکاری‌های متعدد در خطوط نفتی کرد.

اشراقی ادامه داد: در آن مقطع زمانی عوامل و ایادی استکبار جهانی در حوزه رسمی رسانه همواره نسبت به برجسته‌سازی این موضوع اقدام و مبادرت می‌کردند. در مقطع کنونی «وَمَکَرُواْ وَمَکَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَیْرُ الْمَاکِرِین» به صورت کاملاً مستند و بر اساس نثر شریف قرآن کریم در حال محقق شدن است.

وی تصریح کرد: این رژیم توسط نیروهای انقلابی و توانمندی‌های خط مقاومت از منطقه غزه مورد هشدار قرار گرفته است و امیدواریم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زمینه‌های انهدام و انحلال کامل این رژیم منحوس در آینده نزدیک مهیا شود.

کارشناس مسائل بین‌الملل در ادامه تشریح کرد: نتانیاهو به عنوان یکی از افراد سیاست‌گذار در ساختار حاکمیتی این کشور رویکرد فسادپروری را دنبال کرده است و این سبب شده که آن اعتماد عمومی در مسائل داخلی رژیم غاصب صهیونیستی سلب شود. قطعاً افکار عمومی می‌دانند که در آنجا شاهد تعدد انتخابات هستیم و نمی‌توانند به یک اکثریت قابل توجه برسند که دولت تشکیل شود.

وی افزود: از طرفی رژیم غاصب صهیونیستی همواره مردم خود را با مسئله مهمی به نام ایران هراسی و مقاومت هراسی با نوعی رویکرد مذبوحانه مواجه کرده تا ناکارآمدی خود را در حوزه‌های داخلی مورد اغماض قرار دهد.

علیرضا اشراقی در پایان گفت: چنین حاکمیت‌های غاصبی بر اساس آن چیزی که خداوند می‌فرماید «فَیَکِیدُواْ لَکَ کَیْداً» طبیعتاً باید در این وادی حرکت داده شوند اما به زودی ازمحلال این رژیم را از درون مشاهده خواهیم کرد.

288677

مطالب مرتبط