امام جمعه سنندج:

سکوت سران اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی به نوعی حمایت از آنان است

امام جمعه سنندج گفت: جهان اسلام باید در برابر تجاوزات رژیم اسرائیل علیه فلسطین احساس مسئولیت کند و موضع خود را مشخص نمایند. کسانی که در جهان اسلام در قبال این مسئله سکوت کرده‌اند به نوعی حامیان رژیم صهیونیستی محسوب می‌گردند.
تصویر سکوت سران اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی به نوعی حمایت از آنان است

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج امروز در خطبه‌های نماز عید فطر این شهر در جمع نمازگزاران اظهار داشت: سالیان متمادی است که اسرائیل غاصب به ملت مظلوم فلسطین ظلم می‌کند ولی در این میان سران بسیاری از کشورهای اسلامی عملا سکوت پیشه کرده‌اند که این مایه تاسف برای جهان اسلام است.

امام جمعه سنندج گفت: امروز جهان اسلام باید در برابر تجاوزات رژیم اسرائیل علیه فلسطین احساس مسئولیت کند و موضع خود را مشخص نمایند. کسانی که در جهان اسلام در قبال این مسئله سکوت کرده‌اند به نوعی حامیان رژیم صهیونیستی محسوب می‌گردند.

رستمی در ادامه سخنان خود افزود: آزادی فلسطین از دست رژیم صهیونیستی تنها در گرو وحدت مسلمین و ایجاد یک جبهه واحد در جهان اسلام علیه این جنایت‌هاست و تا زمانی که وضعیت اینچنینی است نمی‌توان کمکی به معنای واقعی به ملت فلسطین کرد.

امام جمعه سنندج در ادامه با محکوم کردن عملیات تروریستی گروهک داعش در به شهادت رساندن دانش آموزان دختر در افغانستان، گفت: جنایتی که چند روز پیش در افغانستان به دست گروهک آدمکش داعش انجام گرفت برای همیشه به عنوان یک جنایت ضدبشری در ذهن مردم دنیا باقی خواهد ماند.

ماموستا رستمی بیان داشت: تاسفبار اینکه این گروهک‌های جنایتکار به‌نام اسلام و دین دست به چنین اعمال سعبانه‌ای می‌زنند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

288305