امام جمعه سنندج:

امیدواریم حمایت‌های ملت ایران از فلسطین برای جهان اسلام الگو شود

امام جمعه سنندج گفت: امیدواریم که حمایت‌های ملت ایران برای دیگر کشورهای اسلامی الگویی مناسبت برای پشتیبانی همه جانبه از مردم فلسطین باشد

تصویر امیدواریم حمایت‌های ملت ایران از فلسطین برای جهان اسلام الگو شود

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، ماموستا فایق رستمی؛ امام جمعه سنندج در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهر اظهار داشت: در روزهای بسیار سختی که بر ملت مظلوم فلسطین گذشت این ملت و نظام جمهوری اسلامی بودند که همواره از این مردم بی‌دفاع حمایت کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: حمایت‌های ملت ایران نشان داد که آرمان‌های فلسطین و قدس شریف برای همه ما ارزشمند است و باید برای آزادی آن جنگید.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تجمعات اعتراضی که در سراسر کشور در حمایت از مردم فلسطین انجام گرفت، عملا نشان داد که نگاه ایران اسلامی به مسئله فلسطین، نگاهی عمیق و از روی دلسوزی و احساس تکلیف دینی است.

ماموستا رستمی در ادامه افزود: ملت ایران براساس نص صریح قرآن کریم و آموزه‌های دینی هرگز مظلوم را در مقابل ظالم تنها نخواهند گذاشت و این مهم را در طول عمر پربرکت این انقلاب بارها به اثبات رسانده‌اند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امیدواریم که حمایت‌های ملت ایران برای دیگر کشورهای اسلامی الگویی مناسبت برای پشتیبانی همه جانبه از مردم فلسطین باشد و به زودی شاهد آزادسازی قدس شریف از چنگال اسرائیل غاصب باشیم.

ماموستا رستمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: کسانی که بعد از گذشت 14 قرن از اسلام همچنان در مسیر دین و قرآن کریم و رسول اکرم (ص) حرکت می‌کنند، مسلمانان واقعی هستند.

ناصر عباسعلی ـ استان کردستان

289769