برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود.
تصویر برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، حجت الاسلام سعید مهدوی با اشاره به در پیش بودن عید سعید فطر، اظهار کرد: روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می‌کنیم و شایسته است که روزه داران مؤمن از این فرصت‌های طلایی باقی مانده نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی برای پاکسازی جسم و روح است، اضافه کرد: خداوند سبحان در این ماه درهای رحمت خاص خود را به روی بندگان می‌گشاید تا گناهان یک ساله آنان بخشیده شود و در لیالی قدر نیز سرنوشت انسان برای یک سال تعیین می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه ویروس منحوس کرونا نتوانست خللی در بزرگداشت ایام ماه مبارک رمضان ایجاد کند افزود: مردم مؤمن گیلان همچون سایر هموطنان در روزها و شب‌های ماه مبارک رمضان به عبادت و برگزاری مراسم دعا و نیایش با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی پرداختند.

مهدوی، تصریح کرد: مردم دیار میرزا در فرهنگ، نوع دوستی، ایمان و غیرت زبانزد هستند و در این ماه عزیز علاوه بر عبادت و نیایش، به فکر کمک به نیازمندان و دستگیری از محرومان نیز هستند.

وی با اشاره به ضرورت کمک به فقرا و اقشار آسیب پذیر، بیان کرد: مردم مسلمان و شیعه ما با تبعیت از اهل بیت (ع) به ویژه امیرالمومنین، هیچ‌گاه نگاه حمایتی خود از محرومان را دریغ نکردند و در هر شرایطی یاریگر نیازمندان هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به برگزاری نماز باشکوه عید سعید فطر در این استان اشاره کرد و گفت: نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود.

مهدوی با بیان اینکه مؤمنان روزه دار برای خواندن نماز و در راستای عمل به توصیه‌های بهداشتی باید سجاده و مهر با خود به همراه داشته باشند، عنوان کرد: امید است که همچون سال گذشته نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در گیلان به خوبی برگزار شود.

منبع: مهر

288096