مؤمنان گیلان نماز عید سعید فطر را اقامه کردند

مردم روزه‌دار و مؤمن گیلان نماز عید سعید فطر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان گیلان اقامه کردند.

تصویر مؤمنان گیلان نماز عید سعید فطر را اقامه کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از گیلان، مردم مومن گیلان صبح امروز با حضور در صفوف به‌هم پیوسته نماز عید فطر به شکرانه یک ماه تقوا، بندگی و همدلی بی‌نظیر سجده عبودیت به‌جا آوردند و نماز عید سعید فطر را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فضاهای باز و اماکن تعیین شده اقامه کردند.

نماز عید فطر در مرکز استان گیلان در فضای باز کنار مصلی امام خمینی(ره) رشت با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی به ‌امامت آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان و با حضور استاندار گیلان و فرماندار رشت اقامه شد.

امروز نوای ملکوتی "اللهم اهل ‌الکبریا و العظمه" بار دیگر در آسمان دیار باران پیچید و مردم روزه‌دار گیلان، خداوند متعال را برای یک ماه توفیق بندگی و روزه‌داری شکر کردند.

کرونا در ماه مبارک رمضان امسال همچون سال گذشته شاهد حجم عظیمی از همدلی‌ها و وحدت‌ مردم ولایی برای کمک به نیازمندان بود چراکه فرهنگ احسان و نیکوکاری در میان ما قدمتی دیرینه دارد و مردم ولایی و مومن در این ماه عزیز مانند سال‌های گذشته نیازمندان را فراموش نکردند.

در این‌ روز خداوند متعال را برای فرصت‌ دعا، نیایش و عنایات او شکر می‌‌گوییم و ماه رمضان دیگر را پشت سر گذاشتیم؛ ماهی که سرشار از رحمت و پاکی بود و عید سعید فطر نیز آغاز راهی دیگر برای رسیدن‌‌ به سعادت و تکامل است.

عید فطر، عید بندگان مخلص خدا است؛ بندگانی که یک ماه سختی‌های روزه‌داری را تحمل کردند تا خداوند متعال را از خود راضی کرده و بندگی پروردگار متعال را به جای بیاورند.

منبع: تسنیم

288304