مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی:

توزیع یک هزار و ۳۰۰ تن شکر و برنج تنظیم بازار در حال انجام است

مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ زنجان از در حال توزیع بودن بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ تن شکر و برنج وارداتی سهمیه این استان خبر داد و گفت: این مهم به منظور رفاه حال مصرف‌کنندگان و تنظیم بازار به مناسبت ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد.

تصویر توزیع یک هزار و ۳۰۰ تن شکر و برنج تنظیم بازار در حال انجام است

به گزارش سایت خبری پرسون از زنجان، ستار رحمنی افزود: همزمان با ماه مبارک ۳۴۰ تن شکر سبد خانوار در سطح استان زنجان توزیع شد.
وی خاطرنشان کرد: برای استان زنجان یک‌هزار تن برنج جهت توزیع در ماه مبارک رمضان و به منظور رفاه حال مصرف‌کنندگان تخصیص یافته است.
مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ زنجان گفت: از این میزان ۵۰۰ تن توزیع شده و مابقی برنج نیز در دست توزیع قرار دارد.
رحمنی یادآوری کرد: توزیع این اقلام پرمصرف در ماه رمضان توسط مباشرانی که سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان معرفی می‌کند انجام می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلوگرم برنج و شکر برای مصرف‌کننده نیز توسط بخش توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تعیین و اعلام شده است.
مدیر فنی و سرپرست کمیته خرید گندم شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۱۴ زنجان گفت: مصرف‌کنندگان نگران کمبود کالا در استان زنجان نباشند چرا که انبار کالاهای استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد.
این شرکت سالانه در شب عید و ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع اقلام و کالاهای پرمصرف به منظور تنظیم بازار و رفاه حال مصرف‌کنندگان می‌کند.

منبع: ایرنا

287422