با حضور امام جمعه و استاندار یزد انجام شد؛

تجلیل از کانون های مساجد برتر استان یزد در طرح ملی « ایران قوی» سال ۹۹

در مراسمی که دقایقی قبل با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد، از کانون های برتر استان یزد در طرح ملی « ایران قوی» تجلیل شدند.
تصویر تجلیل از کانون های مساجد برتر استان یزد در طرح ملی « ایران قوی» سال ۹۹

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، در مراسمی که دقایقی قبل با حضور آیت الله محمدرضا ناصری یزدی امام جمعه یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد و حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد برگزار شد، از کانون های برتر استان یزد در طرح ملی « ایران قوی» تجلیل شدند.

در این مراسم از کانون های غدیر یزد و آیت الله حائری میبد به عنوان کانون های شایسته تقدیر ویژه رواق سرود و رواق دانش تجلیل و قدردانی شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این مراسم گفت: کانون های استان یزد در سال 99 به صورت فعال در طرح ملی ایران قوی حضور داشتند که در رواق های مختلف نیز رتبه کسب کردند.

وی افزود: دو کانون غدیر یزد و آیت الله حائری میبد به عنوان دو کانون برتر کشور در بین 25 هزار کانون فرهنگی هنری بودند که امیدوراریم بتوانیم کانون های فعال دیگری را در سطح کشور معرفی کنیم.

حجت الاسلام صباغیه مسئول کانون آیت الله حائری میبد نیز در این مراسم گفت: کانون مسجد در تمامی ساحت ها فعالیت دارد و در آموزش های قرآنی نیز در سنین مختلف فعالیت کرده ایم و محور اصلی فعالیت ما به صورت تخصصی در این بخش بود.

وی گفت: میانگین، بیش از یک هزار قران آموز در کانون داریم که در دوره های مختلف در مرکز حضور پیدا می کنند.

محسن منشی زاده مدیر کانون غدیر یزد نیز در این مراسم گفت: کانون غدیر یزد در سرود و آواهای انقلابی به صورت تخصصی فعالیت دارد و حدود 50 نوجوان و جوان را در این بخش ساماندهی کرده ایم.

مجید جوادیان زاده نیز در این مراسم گفت: خوشبختانه کانون های مساجد استان در تمامی حوزه ها و به خصوص در حوزه های جدید از جمله شعر، داستان، سرود و آموزش و جوانان فعال و نام آور بوده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: ما در استان بیش از 850 کانون داریم که دو کانون غدیر یزد و آیت الله حائری میبد توانستند بهترین رتبه های کشوری را به خود اختصاص دهند و در رواق های مختلف صاحب رتبه های برتر کشوری شوند.

جوادیان زاده گفت: بخش مهمی از فرهنگی و هنر استان در کانون مساجد اتفاق می افتد که امیدواریم این امر استمرار پیدا کند و شاهد درخشش های بیشتری از سوی کانون های مساجد استان باشیم

انتهای پیام /

حیران_استان یزد

286827

مطالب مرتبط