مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره):

مردم استان مرکزی ۳۲۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاران به نیازمندان کمک کردند

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: شهروندان استان مرکزی ۳۲۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاری پارسال به نیازمندان از طریق واریز حساب به صورت غیرحضوری، تحویل کمک‌های نقدی و کالایی به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و مراکز نیکوکاری کمک کردند.

تصویر مردم استان مرکزی ۳۲۰ میلیارد ریال در جشن نیکوکاران به نیازمندان کمک کردند

به گزارش سایت خبری پرسون از مرکزی، مجید مومنی با اعلام این خبر افزود: سال گذشته پایگاه هایی برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر و میعادگاه های نماز جمعه با شعار عیدی برای همه در نظر گرفته شده بود که با توجه به شیوع کرونا ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم، جشن نیکو کاری در اغلب شهرستان ها به صورت غیر حضوری برگزار شد.

وی بیان داشت: این میزان کمک و نوع دوستی مردم استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان خیران و هم استانی‌های نیک اندیش می‌توانند با شماره‌گیری کد#۱ *۸۸۷۷* و وارد کردن کد پیش شماره ۰۸۶ و یا از طریق شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۱۴ کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز کنند.

مومنی تاکید کرد: تمامی کمک‌های انجام شده مردم نوع دوست استان در جشن نیکوکاری تا قبل از سال جدید بین خانواده‌هایی که از قبل شناسایی شده توزیع شد.

۴۷ هزار و ۴۱۰ خانوار تحت پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی قرار دارند که ۲۲ هزار نفر آنان زنان سرپرست خانوار هستند.

280205