تزریق دوز اول واکسن کرونا به حدود4000 نفر در فسا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: در فاز اول واکسیناسیون کرونا، ۳۸۹۴ نفر از گروههای هدف در این شهرستان واکسن دریافت کردند.
تصویر تزریق دوز اول واکسن کرونا به حدود4000 نفر در فسا

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مهدوی نیا ادامه داد: از زمان بروز شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۵ هزار و ۵۰۰ تست پی سی آر در فسا انجام و ۱۳ هزار و ۴۲۳ مورد کرونای مثبت شناسایی شده است و تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس مرگبار در شهرستان نیز ۲۰۰ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۱۲ هزار و ۱۰۰ مورد تست رپید انجام شده که ۱۵۷۲ مورد آن مثبت شده است،

مهدوی‌نیا عنوان کرد: تست رپید، غربالگری است و درصد منفی کاذب بالا دارد و موارد منفی که علامت ‌دارند توصیه به انجام تست پی سی آر می‌شود.

او از همشهریان خواست تا در صورت داشتن هرگونه علایم سرماخوردگی، تب، سرفه، نفس تنگی و بدن درد شدید به پزشک خانواده خود یا مراکز ویژه کرونا مراجعه کنند و اجازه ندهند که گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا همچنین از همراهی مردم، کسبه و اصناف، ادارات، نهادها و سازمانهایی که در اجرا و نظارت بر قوانین شرایط قرمز کرونایی در کاهش شیوع بیماری کرونا و موج شکنی بحران کرونا، مدافعان سلامت را همراهی می‌کنند، قدردانی کرد.

منبع:ایسنا

286029