واکسیناسیون بیش از 2000نفر از کادر درمان در فسا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا اعلام کرد که تاکنون ۲۵۲۰ نفر اعضای کادر بهداشت و درمان، اورژانس، نظام پزشکی و دانشجویان بالینی در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند و مابقی نیز روزهای آینده واکسینه خواهند شد.
تصویر واکسیناسیون بیش از 2000نفر از کادر درمان در فسا

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، صادق مهدوی نیا گفت: از زمان اجرای طرح واکسناسیون کرونا تاکنون برای سه هزار و ۸۹۴ نفر، واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی فسا شده و ۱۹۲نفر از بیماران خاص و صعب‌العلاج و ۱۰۲ نفر از پاکبانان شهرداری و ۵۰ نفر از جانبازان بالای ۵۰ درصد واکسن دریافت کرده‌اند.

مهدوی‌نیا با اشاره به موج چهارم کرونا و روند فزاینده آن در شهرستان، اضافه کرد: وضعیت در شهرستان فسا همچنان خطرناک و نگران کننده است و طبق رنگ‌بندی اعلام شده وزارت‌ بهداشت این شهرستان هم اینک قرمز است.

مهدوی نیا خاطرنشان کرد: از زمان بروز شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۳۴ هزار تست پی سی آر در فسا انجام و بیش از ۱۳ هزار مورد کرونای مثبت شناسایی شده و تعداد فوتی‌های ناشی از این ویروس مرگبار در شهرستان نیز ۱۹۰ نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه نباید اجازه دهیم گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود، از مردم درخواست کرد: در صورت داشتن هرگونه علایم سرماخوردگی، تب، سرفه، نفس تنگی و بدن درد شدید به پزشک خانواده خود یا مراکز ویژه کرونا مراجعه کنند.

مهدوی‌نیا از همراهی مردم، کسبه و اصناف محترم، ادارات، نهادها و سازمانهایی که در اجرا و نظارت بر قوانین شرایط قرمز کرونایی در کاهش شیوع بیماری کرونا و موج شکنی بحران کرونا، مدافعان سلامت را همراهی می‌کنند، تشکر و قدردانی کرد.

منبع:ایسنا

284907