مدیرکل کمیته امداد استان:

فرهنگ کار در در استان ایلام پایین است

قنبر موسی نژاد گفت: یکی از موانع طرح توانمندسازی مددجویان و نیازمندان، پایین بودن سطح فرهنگ کار در استان ایلام می باشد.

تصویر فرهنگ کار در در استان ایلام پایین است

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، قنبر موسی نژاد؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام ظهر امروز در نشست با کارگروه کارکنان حوزه اشتغال و خودکفایی این نهاد، ابراز کرد: یک از برنامه های هدفمند ما موضوع توانمند سازی مددجویان و نیامند در سطح استان می‌باشد.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از موانع طرح توانمندسازی مددجویان و نیازمندان، پایین بودن سطح فرهنگ کار در استان ایلام می باشد.

موسی نژاد با اشاره به اجرای طرح توانمند سازی مددجویان کمیته امداد در سال گذشته، اظهار داشت: با اجرای این طرح در سال گذشته مجموعا یک هزار 500 میلیارد ریال برای توامندیازی مددجویان و ایجاد شغل هزینه شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: همچنین در سال جاری طبق بررسی ها و برنامه ریزی تعیین شده فعالیت های کمیته امداد استان ایلام در مسئله ایجاد اشتغال برای مددجویان، دو برابر سال قبل می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به طرح راهبری شغلی در استان، عنوان داشت: فعالیت های ایجاد شغل ما در بستر طرح راهبری شغلی صورت خواهد گرفت و تقریبا نیمی از فعالیت های ما در این بستر خواهد بود.

موسی نژاد در پایان مطرح کرد: ایجاد شغل برای مددجویان یکی از اهداف اصلی و مهم کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشد و برنامه این است که حداقل 30 درصد مجریان طرح به توانمند سازی برسند.

نوروزی_استان ایلام

284950

مطالب مرتبط