در استان البرز انجام شد؛

تشکیل باشگاه نیکوکاران برای رفع نیازهای محرومین

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان البرز گفت: هدف از تشکیل باشگاه نیکوکاران، شناسایی خیرین و حمایت مادی و معنوی در جهت بسترسازی و ایجاد جامعه خیرین است تا اقداماتی برای رفع نیازهای محرومین، صورت گیرد.
تصویر تشکیل باشگاه نیکوکاران برای رفع نیازهای محرومین

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه مهم‌ترین نقش باشگاه نیکوکاران، هماهنگی، همگرایی، هم‌راستایی و هم‌افزایی ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری و نهادهای حمایتی در جهت اقدامات مشترک برای رفع نیازهای محرومین است، افزود: در راستای ایجاد تعامل بیشتر با نیکوکاران، مؤسسات خیریه و ... جلسه‌ای با حضور هیات امنای باشگاه نیکوکاران و برخی از خیرین استان تشکیل شد.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف اصلی این باشگاه شناسایی خیرین، حمایت مادی و معنوی در جهت بسترسازی و ایجاد جامعه خیرین است.

این مسئول ادامه داد: باشگاه نیکوکاران به همت مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان تشکیل‌شده است که نوعی اتحادیه خیرین محسوب می‌شود.

محمدی فرد خاطرنشان کرد: مشورت و هدایت خدمات‌رسانی بر اساس اولویت و بصورت هدفمند و موثر به نفع جمعیت‌های محروم استان از اهداف این باشگاه می‌باشد

وی بیان داشت: شبکه خیر و احسان باید به دنبالش توسعه هسته‌های مردمی باشد و از این ظرفیت بهره‌مند شود و همچنین مهم‌ترین نقش باشگاه نیکوکاران، هماهنگی، همگرایی، هم‌راستایی و هم‌افزایی ظرفیت‌های مراکز نیکوکاری و نهادهای حمایتی در جهت اقدامات مشترک برای رفع نیازهای محرومین است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در پایان گفت: حدود هفتاد درصد از کمک‌های بلاعوض به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد از محل مشارکت مردم نیکوکار که برآمده از فعالیت‌های بیش از 300 مرکز نیکوکاری در استان می‌باشد تأمین می‌شود.

284797