استاندار ایلام در دیدار با اعضا تیم هاکی استان:

فعالیت های ورزشی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

محمد نوذری گفت: یک از موثرترین راه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش شور و نشاط در بین عموم مردم، به ویژه جوانان، انجام فعالیت های ورزشی است.

تصویر فعالیت های ورزشی باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، محمد نوذری؛ استاندار ایلام ظهر امروز در دیدار با اعضا تیم هاکی استان، ابراز کرد: یک از موثرترین راه ها برای کاهش آسیب های اجتماعی و افزایش شور و نشاط در بین جوانان و مردم، انجام فعالیت های ورزشی است.

نوذری ادامه داد: یک از افتخارات مهم استان ایلام در عرصه ورزش در سال های اخیر همین قهرمانی در لیگ هاکی کشور، توسط تیم استان می باشد که در سال گذشته کسب شد.

وی تصریح کرد: این قهرمانی سبب می شود انتظارات ما از کادر فنی و بازیکنان تیم هاکی استان بالا برود و انتظار تکرار قهرمانی را داشته باشیم.

نوذری با بیان اینکه این قهرمانی فرصت بسیار خوبی برای نشان دادن هر چه بیشتر استعداد و توانایی های اعضای تیم هاکی استان می باشد، گفت: با توجه به اعزام این تیم به مسابقات بین المللی مالزی و ترکیه، میتوان در عرصه بین الملل نیز درخشید و یک نماینده قدرتمند برای کشور عزیزمان باشید.

استاندار ایلام در پایان ضمن بیان اینکه باید از ورزش استان حمایت های بیشتری صورت بگیرد، اظهار داشت: اعزام به مسابقات مختلف از جمله مسابقات خارج از کشور نیامند حمایت های بیشتر از این تیم می باشد و از شکرت های حوزه انرژی در استان انتظار داریم از این تیم حمایت لازم را داشه باشند.

نوروزی_استان ایلام

284743