مدیرعامل باشگاه شهرداری:

آمادگی تیم والیبال شهرداری ارومیه برای لیگ برتر

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: بعد از جلسه روز پنج‌شنبه، قرار است مقدمات تیم قدرتمند برای فصل بعد لیگ برتر فراهم شود و هواداران یقین بدانند که تیمی در شان هواداران والیبال این شهر آماده کرده و با قدرت در فصل جاری لیگ برتر حضور خواهیم یافت.
تصویر آمادگی تیم والیبال شهرداری ارومیه برای لیگ برتر

به گزارش سایت خبری پرسون از آذربایجان‌غربی، پیمان رضایی اظهار داشت: ظهر روز پنج‌شنبه جلسه‌ای با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار ارومیه برگزار و اعضا بر آماده کردن تیمی منسجم، در حد نام ارومیه و در شان هواداران والیبالی این شهر برای حضور قدرتمند در فصل جاری لیگ برتر تاکید کردند.

وی با بیان اینک هواداران والیبال ارومیه هفته آینده منتظر اخبار خوشی از باشگاه باشند و سرمربی و بازیکنان تیم مشخص خواهندشد افزود: با توجه به شروع زودهنگام تیم‌های صنعتی و تجاری در فصل نقل و انتقالات و جذب بسیاری از بازیکنان بزرگ، تمام سعی و تلاش خود را برای جذب بازیکنان با کیفیت انجام و برای آن، از تمام ظرفیت‌های ارتباطی و تعاملی با فدراسیون والیبال و دیگران استفاده خواهیم کرد.

رضایی از انتخاب سرمربی در هفته آینده خبرداد و اضافه کرد: ابراهیم وطن‌پرست به عنوان مدیرفنی تیم انتخاب شد.

تیم شهرداری ارومیه فصل گذشته لیگ برتر والیبال با شکست برابر فولاد سیرجان ایرانیان، نایب قهرمان کشور شد. و شهرداری ارومیه امسال نیز یکی از دو نماینده شهر ارومیه به همراه آذرباتری در لیگ برتر والیبال خواهدبود.

انتهای پیام/

284241