مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

پویایی تولید و افزایش بهره وری با حمایت از قشر کارگر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: رشد و توسعه اقتصاد کشور در گرو حمایت از کارگران به عنوان فعالان عرصه تولید بوده و نقش قشر کارگر در رونق واحدهای تولیدی، شکوفایی اقتصادی و پویایی بهره‌وری تاثیرگذار است.

تصویر پویایی تولید و افزایش بهره وری با حمایت از قشر کارگر

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، مهرداد جهاندیده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با گرامیداشت هفته کار و کارگر اظهارداشت: بدون شک رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه انسانی ساعی و کارآمد و اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان ارزشمندترین طبقه و سودمندترین گروه در جامعه، نیروی محرکه چرخه عظیم اقتصاد و حیات یک‏‎ ‎‏ملت به شمار می‌رود.
وی افزود: در حالی که کشور عزیزمان با وجود کارشکنی‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه و بی‌سابقه استکبار، به سرعت به سوی قله‌های شکوه، عزت و عظمت گام بر میدارد، کارگران در سنگر کار و تولید با صبر، ایثار، استقامت و اعتقادی راسخ در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: چرخ سازندگی و بالندگی با دست‌های پر توان کارگران که به عنوان نیروی کار خلاق و به تعبیر رهبر معظم انقلاب سربازان اقتصاد مقاومتی هستند، محقق می‌شود و در این بین نقش کارگر به‌عنوان محرک و راهبر تولید در تحقق جهش تولید کلیدی است.
وی بیان کرد: جامعه کارگری از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون، در همه میادین و صحنه‌ها، از جانفشانی در جبهه‌های نبرد تا حضور در عرصه سازندگی و تولید، همواره بر عهد خود با انقلاب و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استوار بوده‌ و در شرایط فعلی نیز که همه فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته با ایثار و از خودگذشتگی اجازه نداده‌اند چرخ‌های تولید متوقف و کشور دچار کمبود شود.
جهاندیده با اشاره به نامگذاری ۱۱ اردیبهشت به عنوان روز جهانی کار و کارگر اظهارداشت: نام نهادن یک روز به نام کارگر به واسطه نقش اساسی و تعیین‌کننده و اهمیت جایگاه کار و کارگر در اقتصاد کشور است و امیدواریم همه مردم عزیز با خرید تولیدات داخلی به ایجاد اشتغال، جهش تولید و افزایش رفاه این قشر مؤثر و زحمتکش جامعه کمک کنند.

284594