به گزارش سایت خبری پرسون از قم، مرکز هنر و رسانه ایران با هدف آفرینشهای ادبی و هنری، تولید محتوای جذاب فرهنگی، برندسازی و بازاریابی در اردیبهشت ماه سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرده است و شکل گیری پردیس صنایع خلاق فرهنگی و تاسیس مدرسه هنر را از جمله چشماندازهای خود معرفی میکند.
ایجاد زیرساخت شبکههای اجتماعی، طراحی منسجم تبلیغات دورههای آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی، راهاندازی سیستم ارتباط با مشتری و صدای فراگیر و طراحی پلن تبلیغاتی 14 روزه برای دورههای آموزشی جهاد دانشگاهی از جمله فعالیتهای این مرکز در سال 1399 به شمار میرود.
دکتر محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم در جمع معاونین و مدیران این واحد زحمات علی حسینی معاون فرهنگی این واحد را در خصوص پیگیری راه اندازی مرکز هنر و رسانه ایران شایسته تقدیر دانست و برای اعضای این معاونت و فعالان مرکز هنر و رسانه آرزوی موفقیت کرد.
وی ادامه داد: با تمرکز فعالیتهای تبلیغاتی واحد در این مرکز و توجه به ارتباط موثر با مراجعین مراکز آموزشی دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی در بازه زمانی کوتاه تر به حد نصاب میرسد و با کیفیت بهتر برگزار میشود.
حیدری ابراز امیدواری کرد این مرکز در آینده نزدیک به خانه دوم نیروهای انقلابی و خلاق بدل شود و به اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ تبلیغات انقلابی در استان و کشور کمک کند.
در متن ابلاغیه موافقت اصولی با تاسیس مرکز هنر و رسانه ایران "مهرا" آمده است:
بنا بر آیین نامه شورای نظارت و گسترش تشکیلات فرهنگی جهاد دانشگاهی، مبنی بر لزوم ابلاغ مصوبات این شورا از سوی رئیس جهاد دانشگاهی، بدینوسیله شصت و دومین مصوبه این شورا مبنی بر موافقت اصولی با تاسیس «مرکز هنر و رسانه ایران "مهرا"» در جهاد دانشگاهی واحد استان قم به عنوان مرکز نوع ب ابلاغ میگردد.
امید است این مرکز در سایه همت بلند شما و سایر همکاران محترم در آن واحد بتواند با فعالیت های فرهنگی شاخص و گزین، گامهای موثری در اعتلای فرهنگی جهاد دانشگاهی و در نتیجه توسعه فرهنگی کشور بردارد.
منبع:ایسنا