معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

نظارت بر بانک ها باید افزایش پیدا کند

جمیل صادقی فر گفت: متاسفانه بانک ها در استان ایلام به یکی از پرخطر ترین مکان ها برای جولان کرونا تبدیل شده‌اند و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، شرایط سخت تر خواهد شد.

تصویر نظارت بر بانک ها باید افزایش پیدا کند

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، جمیل صادقی فر؛ معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام ظهر امروز در نشست کارگروه رسانه‌ای، ابراز کرد: متاسفانه با پدیده ای رو به هستیم که جمعیت از سازمان و اداره‌ای به اداره‌ای دیگر منتقل شده است.

وی تصریح کرد: این روزها جمعیت مراجعان به بانک چند برابر شده است و این افراد همان کسانی هستند که یا به علت دورکاری از ادارات دولتی و یا به علت تعطیلی شغل خود در تعطیلی به سر می برند و باید تا می‌توانند از حضور در تجمعات دوری کنند، اما به بانک ها و دیگر ادارات مراجعه کرده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه با انتقاد از وضعیت تجمع مردم در بانک و عدم نظارت بر آن، عنوان داشت: بانک ها به دلایل امنیتی تهویه مناسبی ندارند و همین امر سبب می‌شود که اگر فردی ناقل بیماری به بانک مراجعه کتد دیگران را نیز به بیماری کرونا مبتلا کند.

صادقی فر ادامه داد: متاسفانه هنوز دیده می شود که بانک ها به افراد بدون ماسک خدمات می دهند که این نکته باید کاملا رعایت شود و هیچ گونه خدماتی به افراد بدون ماسک در هیچ یک از ادارات، سازمان ها و بانک ارائه نشود.

وی در پایان ضمن بیان اینکه هشدار، تذکر و اطلاع رسانی به صورت اطلاعیه متنی در ورودی و داخل بانک ها خیلی کم دیده می شود، گفت: متاسفانه بانک ها در استان یک از پر خطر ترین مکان ها برای جولان کرونا تبدیل شده است واگر این وضعیت ادامه کند شرایط از این هم سخت تر خواهد شد. باید نظارت خود را بر بانک ها افزایش دهیم.

نوروزی_استان ایلام

283738