فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام خبر داد:

توزیع 15 هزار بسته حمایتی تا نیمه ماه مبارک رمضان در سظح استان

سردار جمال شاکرمی گفت: تا نیمه ماه مبارک رمضان تعداد 15 هزار بسته معیشتی در سطح استان تهیه و توزیع خواهد شد.

تصویر توزیع 15 هزار بسته حمایتی تا نیمه ماه مبارک رمضان در سظح استان

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام؛ سردار جمال شاکرمی؛ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام ظهر امروز در جلسه ستاد کرونا این استان ابراز داشت: طرح شهید سلیمانی برای مهار موج جدید بیماری کرونا با قدرت بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد.

وی ضمن اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی در گام اول شناسایی افراد مبتلا به بیماری و همچنین شناسایی اطرافیان فرد در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: در حال حاضر 2913 فرد مبتلا به بیماری تحت نظارت منع آمد و شد هستند که غالبا این تیم های نظارت پزشک محور می باشند.

شاکرمی با بیان اینکه با توجه به وضع موجود از افراد و امکانات بیشتری برای مقابله با این بیماری استفاده خواهیم کرد، گفت: در پی تشدید بیماری کرونا در سطح استان 6 هزار و 200 واحد بهداشتی در قالب سازمان های مختلف از جمله هلال احمر تشکیل شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: با همکاری مراکز بهداشت استان و نیز تشکیل یک مرکز رهگیری بیماران کرونایی در دبیرستان شهید مطهری شهرستان ایلام کار رصد مبتلایان احتمالی بیماری کرونا صورت خواهد پذیرفت، همچنین یک درمانگاه سرپایی در میدان شهید کشوری ایلام با تعداد ۱۶ تخت با تجهیزات کامل پزشکی و دارویی و یک مرکز رهگیری و تست کرونا در میدان شهدا شهر ایلام اضافه راه اندازی شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در پایان ضمن تاکید بر پای کار آمدن همه نهادها و سازمان ها، اظهار داشت: تا نیمه ماه مبارک رمضان تعداد 15 هزار بسته معیشتی در سطح استان تهیه و توزیع خواهد شد.

نوروزی_استان ایلام

283019