معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

هنوز هم شاهد برگزاری مراسم عروسی و عزا در سطح استان هستیم

جمیل صادقی فر گفت: در این شرایط خطرناک و شیوع موج جدید بیماری، هنوز هم برخی مراسمات عزا و عروسی در استان گزارش می شود. نباید اجازه برگزاری هیچ گونه مراسمی در استان ایلام داده شود.

تصویر هنوز هم شاهد برگزاری مراسم عروسی و عزا در سطح استان هستیم

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، جمیل صادقی فر؛ معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام، ظهر امروز در نشست قرارگاه عملیاتی کرونا، اظهار داشت: روند پیش رو بسیار خطرناک است و باید نظارت ها را افزایش دهیم.

وی با اشاره به برگزاری برخی مراسمات عروسی و عزا در سطح استان، ابراز کرد: در این شرایط خطرناک و شیوع موج جدید بیماری، هنوز هم برخی مراسمات عزا و عروسی در استان گزارش می شود. نباید اجازه برگزاری هیچ گونه مراسمی در استان ایلام داده شود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ادامه تصریح کرد: وضعیت حضور مردم در آرامستان های چندین شهرستان ایلام نیز خطرناک است و فرمانداران باید به این قضیه ورود جدی داشته باشند.

صادقی فر در پایان با انتقاد از وضعیت بد فرودگاه شهدای ایلام در موضوع رعایت پروتکل های بهداشتی، مطرح داشت: متاسفانه فرودگاه شهدای ایلام جزو آلوده ترین فرودگاه های کشور قرار دارد و درصد رعایت پروتکل های بهداشتی در این مکان بسیار کمتر از حد معمول می باشد.

نوروزی_استان ایلام

284026